נטפליקס בוחנת הוספת כפתור שינגן תכנים באופן רנדומלי

לוגו נטפליקס צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

אם מצאתם עצמכם משוטטים בין הסדרות והסרטים הרבים הזמינים בנטפליקס מבלי שהצלחתם למצוא מה לראות, התכונה החדשה אותה בוחנת נטפליקס בחודש האחרון כנראה מיועדת עבורכם. על פי דיווחים שהחלו לצוץ ביממה האחרונה, וכבר קיבלו אישור רשמי מהחברה, נטפליקס החלה להציג כפתור שבלחיצה עליו ינגן תכנים שונים באופן רנדומלי, כך שלא תצטרכו להחליט לבד מה לראות – בנטפליקס ישתמשו במנוע החכם אשר לומד את העדפותיכם כדי להציג בפניכם סדרה או סרט באופן רנדומלי.

כפתור “Shuffle” חדש שהחל להופיע בחשבונות של מנויים שונים הצופים בנטפליקס על גבי טלוויזיות חכמות מאפשר הצגת פריט תוכן רנדומלי, כאשר הכפתור כבר הספיק להופיע במיקומים שונים – אחד מהם נמצא בתפריט בחירת פרופיל המשתמש, והשני מופיע בתפריט הראשי באפליקציה של נטפליקס לטלוויזיות חכמות תחת הכיתוב “Play Something” (נגן משהו).

על פי נטפליקס, בתגובה שסיפקה החברה לאתר וריאטי, “מטרת הבחינה [של כפתור ה-Shuffle] היא לאפשר למנויים למצוא משהו לצפות בו בצורה קלה יותר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

על פי הדיווחים בנושא, בחירת התכנים בלחיצה על כפתור ה-Shuffle תתבצע בהתחשבות בתכנים בהם כבר צפו המשתמשים בחשבון או בפרופיל הספציפי בחשבון, וגם בתכנים שנשמרו לרשימת התכנים למעקב (“הרשימה שלי” או My List), כאשר ניתן להניח כי נטפליקס תשקלל פנימה גם הצבעות בעד או נגד תכנים בהם צפו המשתמשים, בדומה לדרך בה עובדים האלגוריתמים בשירות הטלוויזיה כיום, אלו מאפשרים להציף המלצות לתכנים באותה דרך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים