הוכרז: Motorola Razr 2020 – דור שני לנוסטלגיה מתקפלת

Razr 5G (תמונה: Motorola) Razr 5G (תמונה: Motorola)

כמעט בהפתעה גמורה הכריזה לאחרונה מוטורולה (Motorola) על מכשיר ה-Razr 2020, כשזה פשוט החל לצוץ ברשת בסרטונים רבים לצד העלתו לאתר החברה. המכשיר המתקפל החדש בסדרה מביא עמו מספר שדרוגים, אך אף אחד מהם לא עומד להפיל אתכם מהכיסא או להוות מניע ראשי לשדרוג במידה ורכשתם את ה-Razr 2019.

בחזיתו של המכשיר במצב סגור נמצא מסך בגודל 2.7 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED, ברזולוציית SVGA ובפריסה של 800 על 600 פיקסלים. יחס התצוגה מסתכם ב-4 על 3, ומתחת לתצוגה נוכל למצוא את המצלמה הראשית הכוללת את מבזק הלד. בפתיחה של המכשיר נפגוש מסך בגודל 6.2 אינץ’, עם פאנל מסוג pOLED, ברזולוציית +HD ובפריסה של 2142 על 876 פיקסלים. יחס התצוגה שכאן מסתכם ב-21 על 9, והאות p לפני שם הפאנל מעידה על כך שמדובר במסך עשוי פלסטיק ולא זכוכית.

מתחת למכסה המנוע מוטורולה משדרגת את המכשיר למערכת השבבים Snapdragon 765G לעומת ה-Snapdragon 710, כשהמערכת החדשה מיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Kryo 475 בתדר מירבי של 2.4 גיגה-הרץ. לצידה של זו, נקבל לידינו גם 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-256 גיגה-בייט של נפח אחסון שאינו ניתן להרחבה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מערך הצילום שבמכשיר מציע כעת חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל (לעומת 16 מגה פיקסל), עם מפתח צמצם f/1.7, ייצוב אופטי וייצוא ברזולוציה סופית של 12 מגה פיקסל לאחר איחוד פיקסלים לגודל של 1.6 מיקרו-מטר. מצלמת הסלפי שודרגה גם היא, וזו מאפשרת גישה לרזולוציה של 20 מגה פיקסל (לעומת 5 מגה פיקסל), עם מפתח צמצם f/2.2 וגודל פיקסלים של 1.6 מיקרו-מטר לאחר איחוד פיקסלים.

Razr 5G (תמונה: Motorola)
Razr 5G (תמונה: Motorola)

בחלקת המבנה, מוטורולה שינתה מעט כשהיא משפרת את ציר הקיפול והופכת אותו לעמיד יותר, מוסיפה עמידות קלה מפני השפרצות וגורמת למכשיר להרגיש דק יותר באמצעות מחיקת המסגרת התחתונה שהייתה עבה והפיכתה לדקה יותר. כמו כן, סורק טביעות האצבע עבר מהחזית לגב המכשיר וישנה תמיכה חדשה למסך המשני בפתיחת אפליקציות מהירות כמו ההודעות, Google Keep, יוטיוב ועוד.

בנוסף לכך, המסך המשני תומך כעת בניווט באמצעות מחוות, כשהוא מגיע עם ממשק כרטיסים עדכני לשיפור נוחות השימוש בו. במעבר לנמצא מאחורי הקלעים, כאן נפגוש סוללה בקיבולת 2800 מיליאמפר/שעה (לעומת 2510), עם תמיכה בטעינה בהספק של 15 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C. עם זאת, נקבל כאן גם את מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, בלוטות’ בגרסה 5.0, שבב NFC, זכוכית מסוג גורילה גלאס 5 למבנה ולחזית, ופלדת אל-חלד לציר הקיפול.

זמינות ומחירים

את ה-Motorola Razr 2020 מציעה החברה במחיר של 1399 דולרים בצבעים שחור, כסוף וזהב החל מהסתיו הקרוב במדינות נבחרות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים