מכשיר ה-Galaxy Z Fold 2 זמין בישראל במחיר 7,999 ש”ח

Samsung Galaxy Z Fold 2 (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy Z Fold 2 (תמונה: סמסונג)

כחודש חלף מאז הכריזה סמסונג על מכשיר ה-Galaxy Z Fold 2, וכעת, לאחר תקופה בה היה זמין לרכישה מוקדמת בלבד, משיקה החברה את המכשיר בישראל ופותחת את האפשרות לרכישתו באופן רשמי, במחיר של 7,999 ש”ח, כשמזמינים במסגרת ההזמנה המוקדמת כבר החלו לקבל את הפולד 2 בימים האחרונים. כידוע, מכשיר הגלקסי Z פולד 2 הוא הדור השני למכשיר המתקפל מבית סמסונג, (ללא התחשבות בגרסה המתוקנת למכשיר הפולד הראשון), וזה מביא עמו מסך גדול יותר, סוללה משופרת, מסך חיצוני הנפרס מקצה לקצה ועוד.

בחלקו הפנימי של המכשיר המתקפל נמצא מסך בגודל 7.6 אינץ’, עם פאנל מסוג Dynamic AMOLED 2X, ברזולוציית +QXGA ובפריסה של 2208 על 1768 פיקסלים. יחס התצוגה במסך המוזכר נפרס ל-22.5 על 18, כשצפיפות הפיקסלים נמדדת ב-373 פיקסלים לאינץ’ וקצב הרענון עומד על 120 הרץ. כמו כן, המסך תומך בהצגת תכנים בתקן +HDR10, ובזכות שימוש בטכנולוגיית LTPO, המסך מסוגל לעבור בין קצב רענון של 11 ל-120 הרץ.

המסך החיצוני של המכשיר מגיע בגודל 6.2 אינץ’, ברזולוציית +HD, עם פאנל מסוג Super AMOLED ובפריסה של 2260 על 816 פיקסלים. יחס התצוגה של המסך הנ”ל מסתכם ב-25 על 9, כשצפיפות הפיקסלים עומדת על 386 פיקסלים לאינץ’ וקצב הרענון נמדד ב-60 הרץ. עם זאת, זוג המסכים כוללים חור מצלמה קטן בחלקם העליון והאמצעי, כשזה מכיל מצלמת הסלפי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

Galaxy Z Fold 2 (תמונה: Samsung)
Galaxy Z Fold 2 (תמונה: Samsung)

גזרת הביצועים מתבססת על מערכת השבבים Snapdragon 865 Plus, יחד עם 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה מסוג LPDDR5 ו-256 גיגה-בייט של נפח אחסון מסוג UFS 3.1. מערכת ההפעלה הינה אנדרואיד 10, יחד עם ממשק המשתמש One UI של סמסונג. מאחורי הקלעים רצה סוללה בקיבולת 4500 מיליאמפר/שעה, אשר נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 25 וואט.

מערך הצילום הראשי של המכשיר מציע 3 חיישנים ברזולוציית 12 מגה פיקסל, כשאלו מציעים צילום בזווית רגילה, צילום בזווית רחבה וצילום בזום אופטי עד פי 2. בנוסף לכך, נמצא כאן גם זוג מצלמות סלפי, בשעה שאחת ממוקמת על גבי המסך הגדול, והשנייה על גבי המסך הארוך שבחזית המכשיר במצב סגור. זוג מצלמות הסלפי הינן זהות לגמרי, ושתיהן מגיעות ברזולוציה של 10 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.2 וזווית צילום של 80 מעלות.

את המפרט המלא והמורחב של ה-Galaxy Z Fold 2 ניתן למצוא בלחיצה כאן.

זמינות ומחירים

את ה-Galaxy Z Fold 2 משיקה סמסונג בישראל במחיר של 7,999 ש”ח. את המכשיר ניתן לרכוש בצבעים ברונזה (Mystic Bronze) ושחור (Mystic Black).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים