גוגל מעדכנת את עורך התמונות של אפליקציית Google Photos

עורך תמונות חדש ב-Google Photos (מקור גוגל)

גוגל (Google) הכריזה על עדכון חדש לאפליקציית התמונות Google Photos, המביא עימו שיפורים בעורך התמונות המובנה, עדכון שיהיה זמין למשתמשי האנדרואיד ויאפשר לערוך את התמונות בצורה פשוטה יחד עם הצעות עריכה המיוצרות על ידי מערכת למידת המכונה של החברה.

השינוי הגדול ביותר ב-Google Photos מגיע בתור אפשרות ה”הצעות” (Suggestions) בתפריט העריכה המובנה, שיציע לערוך באופן אוטומטי את התמונה, עם 3 אפשרויות שונות: אפשרות ה”שיפור” (Enhance) תשפר באופן אוטומטי את הניגודיות ובהירות התמונה, אפשרות ה-B&W Portrait שתמיר את התמונה לדיוקן שחור לבן ואפשרות ה-Color Pop שתבליט את המשתמש בתמונה שישאר צבעוני לעומת הרקע, שיעבור לשחור לבן.

בנוסף לעריכה המהירה החדשה, משתמשים יוכלו לבצע התאמה ידנית מדויקת יותר עם אפשרויות לשליטה על בהירות, ניגודיות, רווית צבעים, חום, טשטוש ועוד על מנת לאפשר את עריכת התמונה בצורה מיטבית. אפשרות עריכה נוספת, שתהיה זמינה בשלב הראשון ב-Pixel 4a 5G ו-Pixel 5, היא “תאורת דיוקן” (Portrait Light) המאפשרת לבחור נקודת “אור” בתמונה שתאיר את הפנים בהתאם למיקום שלה בצילום.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אפשרויות עריכה חדשות ב-Google Photos (מקור גוגל)

אפשרויות העריכה החדשות יהיו זמינות למשתמשי Google Photos באנדרואיד, כאשר אין צפי זמינות למכשירי iOS.

אפשרויות העריכה החדשות של גוגל לאפליקציית התמונות של החברה הופכת אותה לפתרון מקיף הרבה יותר לתמונות, מלבד הגלריה ואפשרות הגיבוי בענן, כאשר עם תוספת אפשרויות העריכה החדשות משתמשים יוכלו לוותר על פתרונות אחרים ולבצע הכל באפליקציית Google Photos המנצלת את למידת המכונה של גוגל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים