בוראט חוזר לארה”ב כדי לחתן את בתו בטריילר לסרט ההמשך “בוראט 2”

בוראט, סרט ההמשך (תמונה: Amazon Studios)

בזמן שרוב אנשי הבידור בארה”ב ישבו בביתם בבידוד וחיכו שהתעשייה תחזור לעצמה, סשה ברון כהן זיהה הזדמנות פז – לבקר את התקופה המטורפת ביותר שידעה המדינה מזה עשרות שנים דרך סרט חדש עם הדמות הידועה ביותר שלו, בוראט.

אמזון שיחררה את הטריילר הרשמי של “בוראט 2”, או בשמו הבלתי אפשרי:
Borat Subsequent Moviefilm: Delivery of Prodigious Bride to American Regime For Make Benefit Once Glorious Nation of Kazakhstan.

הסרט עוקב אחרי חזרתו של בוראט, העיתונאי מקזחסטן, לארה”ב 14 שנים לאחר ביקורו הראשון. כעת, בוראט מפורסם וידוע במדינה, ועל כן עליו להתחפש ולהסוות את עצמו בשלל זהויות כדי להמשיך ולנהל ראיונות עם אמריקאים, ובראשם רפובליקנים תומכי טראמפ ששונאים את הדמוקרטים יותר מאת וירוס הקורונה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אל המסע מצטרפת הפעם גם דמות חדשה, בתו של בוראט, בגילומה של השחקנית אירינה נובאק. למעשה, על פי הטריילר, בוראט הגיע לארה”ב במיוחד כדי לחתן את בתו עם אמריקאי, ובכך ולעזור לשתי המדינות להתקרב. מטרתו היא למצוא חתן המקורב לשלטון, ועל כן בוראט יתרועע בסרט בעיקר עם המעגל הפנימי של דונלד טראמפ – כולל סגן הנשיא מייק פנס, לו הוא אורב בעצרת בה נואם.

סשה ברון כהן צילם את הסרט בסודיות מוחלטת במהלך הקיץ, כאשר ההודעה על קיומו יצאה רק לאחר שכבר הושלם. במהלך החודשים האחרונים כהן צץ במספר אירועים רפובליקניים ברחבי ארה”ב כולל ראיון עם ראש עיריית ניו יורק לשעבר, רודי ג’וליאני. אך המחשבה הראשונה הייתה שמדובר בצילומי העונה השניה של הסדרה הפארודית שלו, “מי זו אמריקה” (Who Is America) של רשת HBO.

“בוראט 2” יעלה לשידור באמזון פריים וידאו ב-23 באוקטובר בארה”ב, אך עדיין לא ברור אם יעלה גם בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים