שואב האבק האלחוטי Dyson V11 Extra בעל הסוללה הנשלפת מגיע לישראל

שואב אבק Dyson V11 Extra (מקור דייסון)

חברת שואבי האבק דייסון (Dyson) השיקה בארץ את שואב ה-Dyson V11 Extra, גרסה חדשה במשפחת ה-V11 של החברה המגיעה ב-4 גרסאות שונות, ולראשונה עם סוללה נשלפת המאפשרת לדגם החדש להאריך את זמן העבודה לעד 120 דקות, כאשר ניתן לראות את סטטוס השואב במסך ה-LCD החכם הבודק את ביצועי המערכת 8000 פעמים בשניה.

שואב ה-Dyson V11 Extra מגיע כגרסה משודרגת ל-Dyson V11 הרגיל, המגיעה לראשונה בעבור החברה עם סוללה הניתנת להחלפה מהירה תוך כדי העבודה איתו. מלבד הסוללה הנשלפת השואב מגיע עם מנוע ה-Dyson Hyperdymium של החברה המבצע 125,000 סל”ד ומציע עוצמת שאיבה טובה יותר ב-20% לעומת הדור הקודם. על פי דייסון, מערכת הסינון של השואב תופסת עד 99.97% מהחלקיקים, עד לגודל של 0.3 מיקרון ומוציאה אוויר נקי יותר לחלל החדר.

השואב מגיע עם “חיישן העומס הדינמי” (DLS) החכם של החברה, המזהה את ההתנגדות של מברשת השואב ומשנה את עוצמת השאיבה באופן אוטומטי. בצד הסוללה’ השואב יכול לפעול עד 60 דקות במצב ה-ECO החסכוני המוכפל לעד 120 דקות הודות לאפשרות החלפת הסוללה, כאשר ניתן להשתמש גם במצב BOOST לשאיבה חזקה יותר אך עם זמן שימוש קצר יותר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

סוללת ה-Click In בדגמי ה-V11 Extra (מקור דייסון)

ג’ון צ’רצ’יל, סגן נשיא Dyson מסר:

לפני 10 שנים, Dyson נכנסה לעולם ניקיון הבית עם שואב האבק האלחוטי, והפכה את הניקיון עבור מיליוני משתמשים לקל ויעיל יותר. ההשקה של Dyson V11 לקחה את תחום השואבים צעד אחד קדימה, כשהציגה את טכנולוגיית ה-DLS שיצרה לראשונה ‘שאיבה חכמה’. אולם, המהנדסים שלנו אף פעם לא מרוצים ותמיד חושבים צעד נוסף קדימה, עם שואב האבק Dyson V11 Absolute Extra, המשתמשים יכולים להנות מהעוצמה, החוכמה ורב השימושיות (לניקוי בכל זמן ובכל מקום) של טכנולוגיית השואבים שלנו במשך שעתיים שלמות.

סדרת שואבי ה-Dyson V11 Extra החדשה תכלול את דגמי ה-V11 torque new, V11 absolute extra, V11 absolute extra gold ו-V11 absolute pro new הזמינים למכירה במחיר של החל מ-2790 ש”ח, כאשר מחיר סוללה נוספת יעמוד על 590 ש”ח.

לרכישת השואב: מחסני חשמל \ באג \ KSP


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים