פיקסאר לוקחת אותנו לעולם הבא בטריילר חדש לסרט “נשמה”

נשמה (תמונה: Disney/Pixar)

סרט האנימציה החדש של חברת פיקסאר, “נשמה” (Soul) תוכנן במקור לצאת לבתי הקולנוע ביוני. לאחר שנדחה לנובמבר, דיסני הכריזה רשמית השבוע כי היא מוותרת על ההפצה הקולנועית של הסרט, ותעלה אותו לשידור בפלטפורמת הסטרימינג דיסני פלוס בדצמבר, לכבוד חג המולד. שלא כמו שיטת השיווק של הסרט הגדול הקודם של דיסני, “מולאן”, שגבה תשלום בנוסף לדמי המנוי לשירות, “נשמה” יהפוך זמין לכל מנויי דיסני פלוס ללא תשלום נוסף. יחד עם ההכרזה, דיסני שיחררה גם טריילר חדש.

“נשמה” עוקב אחר ג’ו גארדנר (בדיבובו של ג’יימי פוקס, “פרויקט פאוור”), מורה למוסיקה אשר חלומו הגדול ביותר הוא להצליח כנגן ג’אז. כאשר ג’ו נופל יום אחד לחור ביוב ומת, נשמתו מגיעה לעולם רוחות מסתורי, בו הוא פוגש את דמותה של 22 (בדיבובה של טינה פיי, “רוק 30”) – רוח אשר מדריכה אותו בעולם שמעבר וחושפת בפניו כי עם סירובו להמשיך הלאה אל האור לאחר מותו, הוא בעצם הגיע למקום שבו נולדות נשמות חדשות לפני שהן נוחתות בכדור הארץ ונכנסות לתוך בני האדם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

את הסרט ביים פיט דוקטר, במאי ותיק בפיקסאר, שביים את הלהיטים “הקול בראש” (Inside Out), “למעלה” (Up) ו”מפלצות בע”מ” (Monsters Inc). אל ג’יימי פוקס וטינה פיי יצטרפו גם השחקנים ריצ’רד איואדה (“צוות איי.טי”), ג’ון סקוויב (“היובי מציל את האלווין”), רייצ’ל האוס (“ת’ור: ראגנארוק”), אליס בראגה (“המוטנטים החדשים”), דויד דיגס (“רכבת הקרח”), והמנחה הבריטי גראהם נורטון.

מחוץ לארה”ב ושאר המדינות בהן זמין שירות הסטרימינג – כולל ישראל, דיסני עדיין מקווה לשחרר את הסרט בבתי הקולנוע, אך טרם נמסר תאריך צפוי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים