אלו קיבולות הסוללה של דגמי האייפון 12 והאייפון 12 מיני

אייפון 12 עם מטען MagSafe (תמונה: Apple) אייפון 12 עם מטען MagSafe (תמונה: Apple)

המכירה המוקדמת של חלק ממכשירי סדרת האייפון 12 נפתחה בסוף השבוע בארה”ב, כאשר הדגמים החדשים צפויים להגיע לישראל רק בחודש הבא, ולאחר שאפל חשפה את כל הפרטים אודות 4 הדגמים בסדרה, נחשפות כעת קיבולות הסוללה של שניים מהם. מדטבר בנתון אותו אפל לא נוהגת לחשוף באופן רשמי באירועים אותם היא עורכת ואף לא במפרט הטכני של המכשירים באתר האינטרנט שלה.

המידע אודות קיבולות הסוללות של מכשירי ה-iPhone 12 וה-iPhone 12 Mini התקבל דרך רשומות של ANATEL, המקבילה למשרד התקשורת בישראל, ומי שאחראית על מתן האישורים הדרושים למוצרים הכוללים רכיבי תקשורת בברזיל. לפי מידע זה, תעמוד קיבולת הסוללה של האייפון 12 מיני על 2,227mAh, בעוד דגם האייפון 12 יגיע עם סוללה בקיבולת 2,815mAh.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הנתונים המוצגים כעת עבור דגם ה-iPhone 12 Mini תואמים נתונים מוקדמים שהגיעו דרך הדלפה אודות המכשיר עוד ביולי 2020, אך עבור דגם ה-iPhone 12 עושה רושם כי הדלפה זו לא הייתה מדוייקת והזכירה קיבולת נמוכה מעט (2,775mAh) מזו שנחשפה כעת. כך או כך, מדובר בסוללה בעלת קיבולת נמוכה יותר בהשוואה לדגם ה-iPhone 11 שהוצג שנה קודם לכן, גם הוא הגיע עם מסך 6.1 אינץ’, אך עם תצוגת LCD ולא OLED כפי שקיים בדגם החדש, ועם סוללה בקיבולת של 3,110mAh.

באפל מציינים כי סוללת האייפון 12 מיני תספק עד 15 שעות ניגון וידאו, בעוד סוללת דגם האייפון 12 תספק עד 17 שעות ניגון וידאו, זמן הזהה לזה שהיה קיים באייפון 11, אף שזה הגיע עם סוללה בקיבולת גבוהה יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים