אייסר מציגה מגוון ניידים חדשים עם מעבדי Tiger Lake של אינטל

נייד TravelMate Spin P4 (מקור אייסר)

בנוסף לנייד ה-Porsche Design הייחודי, אייסר (Acer) הציגה באירוע ה-next@acer 2020 המקוון שלה על רענון וגרסאות חדשות לניידים בשלל הסדרות השונות, שגיעו עם מעבדי ה-Tiger Lake העדכניים של אינטל, כאשר היא מציגה דגמים חדשים בסדרת ה-TravelMate העסקית, ConceptD ליוצרי תוכן וסדרות ה-Spin, Swift ו-Aspire ה”רגילות” של החברה.

בסדרת ה-TravelMate העסקית ניתן יהיה למצוא 3 דגמי 14 אינץ’ חדשים, ה-TravelMate P2 ו-TravelMate P4 שיגיע גם בגרסת 2 ב-1 תחת השם ה-TravelMate Spin P4. שלושה הניידים החדשים נועדו למשתמשים עסקיים בדרכים ומגיעים עם תקן העמידות MIL-STD-810G של צבא ארה”ב.

שלושת הניידים מגיעים עם גוף מגנזיום-אלומיניום קל משקל של החל מ-1.3 ק”ג, כאשר הם משתמשים במעבדי Tiger Lake מהדור ה-11 של אינטל, יחד עם אפשרות לכרטיס מסך GeForce MX350 וקישוריות דור 4 (LTE) סלולרית מובנית לשימוש בדרכים. בעוד נייד ה-P2 יציע עד 13 שעות שימוש, צמד דגמי ה-P4 יציעו זמן סוללה ארוך יותר של עד 15 שעות עם תמיכה בטעינה מהירה של 80% בשעה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בנוסף לסדרת ה-TravelMate העסקית, אייסר הציגה גם גרסאות מעודכנות לניידי ה-ConceptD 7 ו-ConceptD 7 Pro מסדרת ה-ConceptD ליוצרי התוכן של החברה, המגיעים עם מסכי 15.6 אינץ’ ברזולוציה של עד 4K UHD עם כיול צבעים של PANTONE, עמידה ב-100% מתקן הצבעים Adobe RGB ודיוק צבעים של dE<2.

בעוד ששני הניידים יגיעו עם מפרט טכני דומה המבוסס על מעבדי Tiger Lake מהדור ה-11 של אינטל, דגם ה-ConceptD 7 הרגיל יגיע עם כרטיס מסך מסדרת ה-GeForce RTX, ואילו דגם ה-ConceptD 7 Pro יוכל להגיע עם כרטיס Quadro RTX 5000 עוצמתי במיוחד ליוצרי תוכן.

לבסוף, החברה עדכנה גם את דגמי ה-Spin, Swift ו-Aspire שלה למעבדי ה-Tiger Lake של אינטל, כאשר הדגם המעניין ביותר מגיע בדמות ה-Acer Swift 3X, הנייד הראשון של אייסר שיגיע כרטיס המסך היעודי הראשון של אינטל לניידים, ה-Iris Xe MAX, בדומה לדגם ה-TP470EZ של ASUS.

הנייד עצמו יגיע עם מסך 14 אינץ’ ברזולוציית Full HD ובמשקל נמוך של 1.37 ק”ג, כאשר הסוללה המובנית אמורה להספיק לעד 17.5 שעות שימוש, לפי הצהרת החברה.

נייד Swift 3X (מקור אייסר)

מחירים וזמינות:

  • נייד ה-TravelMate P2 צפוי להיות זמין למכירה החל ממרץ 2021 במחיר של החל מ-800 דולר.
  • נייד ה-TravelMate P4 צפוי להיות זמין למכירה החל מדצמבר הקרוב במחיר של החל מ-900 דולר.
  • נייד ה-TravelMate Spin P4 צפוי להיות זמין למכירה החל מדצמבר הקרוב במחיר של החל מ-1000 דולר.
  • נייד ה-ConceptD 7 Pro צפוי להיות זמין למכירה החל מדצמבר הקרוב במחיר של החל מ-3500 דולר.
  • נייד ה-ConceptD 7 צפוי להיות זמין למכירה החל מדצמבר הקרוב במחיר של החל מ-3300 דולר.
  • נייד ה-Acer Swift 3X יהיה זמין למכירה החל מדצמבר הקרוב במחיר של החל מ-900 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים