נטפליקס תפיק סדרה חדשה של Assassin’s Creed

תמונה: Ubisoft

נטפליקס הכריזה על הסכם פיתוח בלעדי עם חברת המשחקים יוביסופט, על פיו יפיקו השתיים תכנים טלוויזיוניים המבוססים על משחקי החברה בלייב אקשן, אנימציה ואנימה. הסדרה הראשונה שהוכרזה כחלק מההסכם היא סדרת לייב אקשן של המשחק Assassin’s Creed.

סדרת המשחקים Assassin’s Creed הושקה ב-2007, כמשחק הרפתקאות המשלב בין היסטוריה אמיתית למדע בדיוני. המשחק עוסק במלחמה ארוכת שנים בין המתנקשים (Assassins) לטמפלרים (Templars), אשר מתבססת על הניגוד בין הרצון של המתנקשים לחופש ובחירה עצמית לבין רצון הטמפלרים לסדר ושליטה. מאז 2007 שוחררו 11 משחקים בסדרה, אשר מכרו למעלה מ-155 מיליון עותקים בכל העולם.

סדרת המשחקים כבר עובדה ב-2016 לסרט הקולנוע “אמונת המתנקש” בכיכובו של מייקל פסבנדר (“אקס מן: הפניקס האפלה”), וכעת מנהלי מחלקת הטלוויזיה של יוביסופט, ג’ייסון אלטמן ודניאל קרייניק, מחפשים לפתח סדרה כחלק מהסכם הפיתוח החדש עם נטפליקס.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בשלב מוקדם זה טרם נמצא אפילו יוצר לסדרה, כך כשסביר כי אנו עדיין רחוקים שנים משחרורה, אך עדיין יש למה לצפות – אם נשפוט על פי הסדרה האחרונה והמצוינת שהפיקה יוביסופט, “מסע אגדי” (Mythic Quest: Raven’s Banquet) באפל טיוי פלוס. כעת עובדים בחברה גם על אדפטציה קולנועית לנטפליקס של המשחק Beyond Good & Evil, אשר יישלב בין לייב אקשן לאנימציה, בבימוי של רוב לטרמן (“פוקימון: הבלש פיקאצ’ו”).

אף שהסדרה עדיין בשלבים הראשונים בלבד, נטפליקס כבר שיחררה טיזר קצרצר בחשבון הטוויטר הרשמי שלה, המשלב בין הלוגו של המשחק לזה של נטפליקס:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים