שוב נדחה: ההשקה של Cyberpunk 2077 תתאחר בשלושה שבועות

המשחק המצופה של CD Projekt Red, שהיה אמור לצאת ב-19 בנובמבר, קיבל דחיה נוספת. תאריך ההשקה החדש של המשחק זז ל-10 בדצמבר, כלומר דחיה של שלושה שבועות (21 ימים). למרבה המזל מדובר בדחיה קצרה יחסית, אך ההודעה עדיין עלולה לאכזב גיימרים רבים הממתינים לאחד הכותרים המצופים ביותר בשנים האחרונות. המשחק יוצא למכשירי ה-Xbox One, PlayStation 4, Stadia ולמחשב האישי, וייתמך גם בקונסולות הדור הבא (Xbox Series S/X, PS5).

לדברי החברה, שני גורמים עיקריים השפיעו על ההחלטה לדחות את המשחק. ראשית, CDPR צריכה לבדוק את המשחק על גבי לא פחות מ-9 פלטפורמות: Xbox One, Xbox One X, Xbox Series S/X, PS4, PS4 Pro, PS5, Stadia והמחשב האישי. יש לבדוק את המשחק לעומק על כל פלטפורמה – עבודה רבה עבור פרויקט מורכב כמו Cyberpunk 2077. את כל זאת עושים עובדי החברה כשהם עובדים מהבית בצל משבר הקורונה.

יש לציין כי CDPR כבר הבטיחה שלא יהיו עיכובים נוספים, אך כעת מתברר כי לא הצליחה לעמוד בהבטחה זו. המשחק אמנם הגיע לשלב “מוזהב” (כלומר, גרסה מלאה הכוללת את כל התוכן של המשחק) בתחילת אוקטובר, אך ככל הנראה החברה לא העריכה נכונה את הזמן שייקח לה לבדוק את המשחק, ובנוסף על כך המשיכה גם לעבוד על פיתוח תכנים שיופצו במועד ההשקה. בחודשים האחרונים עובדי החברה נאלצו לעבוד שעות נוספות באופן מאומץ, ועל כך ספגה החברה ביקורת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים