נטפליקס מחדשת את “אקדמיית המטרייה” לעונה שלישית

אקדמיית המטריה (תמונה: Netflix) אקדמיית המטריה (תמונה: Netflix)

נטפליקס הודיעה כי חידשה את הסדרה “אקדמיית המטרייה” לעונה שלישית, זו לאחר שעונתה השניה שעלתה ביולי השנה הייתה הסדרה הנצפית ביותר בכל שירותי הסטרימינג בארה”ב בשבוע עלייתה.

הסדרה, המבוססת על קומיקס מאת סולן להקת “מיי כמיכל רומנס”, ג’רארד ווי, עוקבת אחר שבעה אחים בעלי כוחות העל שאומצו על ידי עשיר אקסצנטרי שאימן אותם להילחם בפשע. הסדרה עוסקת רבות במסע בזמן, ועונתה השניה ראתה את הדמויות נקלעות לשנות ה-60, שם נאלצו להתערב בהיסטוריה כדי למנוע את סוף העולם.

עלילת העונה השלישית טרם פורסמה, אך בסיום העונה הקודמת זכינו להצצה די ברורה לגבי מה אנו צפויים לראות כשתעלה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ספוילרים לסוף העונה השניה של “אקדמיית המטרייה” החל מנקודה זו

בסיום העונה הקודמת, בן הארגריב (ג’סטין ה. מין) הקריב את חייו כדי למנוע את האפוקליפסה. כלומר, בן כבר היה מת מתחילת הסדרה, אך עדיין הופיע דרך יכולתו של קלאוס (רוברט שיהאן) לשוחח עם המתים. עם סיום העונה, בן מת מוות סופי שלא יאפשר זאת יותר.

אך כאשר האחים הצליחו לקפוץ בזמן בחזרה להווה, גילו שההיסטוריה השתנתה ועם נחיתתם בבית המשפחה מצאו כי גרסה אחרת של בן עדיין חיה – ויחד איתו אקדמייה נוספת שאימן האב בשם “אקדמיית הדרור”. נראה, אם כך, כי העונה השלישית תעסוק באחים המנסים להבין מהי ההיסטוריה האלטרנטיבית שנוצרה עם חזרתם, וכיצד ישתלבו בעולם שבו בעצם מעולם לא היו קיימים.

עם ההצצה לעולם האלטנרטיבי, נשארנו עם השאלה – מי הם בדיוק חברי אקדמיית הדרור? האם אלו גרסאות שונות של האחים כמו בן? או האם אלו ילדים אחרים שאומצו על ידי רג’ינלד הארגריב? גם סיפורו של רג’ינלד עצמו נשאר בסימן שאלה גדול, לאחר שגילינו בעונה הקודמת כי הוא לא בן אנוש כלל, אלא חיזר.

את העונה החדשה יחזור להריץ היוצר סטיב בלאקמן, וכל שחקני משפחת הארגריב יחזרו לגלם את דמויותיהם. כמו כן, תחזור גם השחקנית ריטו אריה, שהצטרפה לסדרה בעונה השניה בתור דמותה של לילה המתנקשת. העונה השלישית, בדומה לקודמותיה, תכלול 10 פרקים ותחל להצטלם בטורנטו בפברואר 2021.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים