חברת Anker מציגה תוכניות לשוק הישראלי ומוצרים הצפויים להגיע ב-2021

Anker Innovations

במהלך אירוע עיתונאים מקוון הציגה חברת Anker Innovations בהובלת סאם בודור, מנהל פעילות אנקר ישראל, טורקיה ומרכז אסיה, את הגידול שלה ברחבי העולם והתוכניות של החברה בישראל הכוללות השקת מוצרים נוספים, הקמת חנות מותג יעודית והתאמה של מוצרי החברה לשוק הישראלי והשפה העברית.

חברת Anker Innovations הוקמה בשנת 2011, ונכנסה באופן רשמי לישראל ב-2019 כחלק מלמעלה מ-100 מדינות מרחבי העולם בהם נמכרים מוצרי החברה, כאשר שני המפיצים של החברה בישראל הם רשת באג וחברת פיוצ’ר סל. במהלך האירוע נחשף כי Anker מתכוונת לבצע לוקליזציה לאפליקציה הייעודית של החברה ולהוסיף תמיכה בעברית עבור מוצרים שונים, להתאמה טובה יותר לשוק הישראלי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מותג Anker הוא חלק מ-5 מותגים נפרדים ויעודיים:

  • Anker – מותג מוצרי הטעינה הכוללת סוללות גיבוי, מטעני קיר, כבלים ועוד.
  • Soundcore – מותג מוצרי האודיו הכוללת רמקולים ניידים, אוזניות True Wireless ועוד.
  • Eufy – מותג מוצרי הבית החכם הכוללת שואבי אבק רובוטיים, מצלמות אבטחה, מנעולים חכמים ועוד.
  • Nebula – מותג המקרנים הניידים.
  • Roav – מותג פתרונות הרכב הכולל מטעני רכב עם עוזרת קולית של גוגל, מצלמות אבטחה ועוד.

סאם בודור, מנהל פעילות אנקר ישראל מסר:

אנקר מחשיבה את ישראל כשוק אסטרטגי ואנחנו פועלים כל הזמן להרחבת הפעילות ולהביא את כל מגוון המוצרים שלנו לארץ. לאחר שנתגבר על מגפת הקורונה, אנחנו מתכננים לפתוח חנות קונספט של אנקר בישראל, בדומה לחנויות הקיימות במדינות אחרות. פורטפוליו של החברה כולל למעלה מ-300 מוצרים ואומנם רובם עדיין לא זמינים בארץ, אך אנו פועלים צעד אחר צעד כדי להביא אותם לקהל הישראלי. אנו מאמינים כי השוק מוכן לכך. אנו רואים כי השוק הישראלי אוהב טכנולוגיות חדשות ומאמץ אותן במהירות ולכן, חשוב לנו לספק מבחר גדול של מוצרי החברה.

כחלק מהאירוע, הציגה החברה חלק מהמוצרים הצפויים להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2021:

  • מקרן Nebula Cosmos Max 4K Home Projector – מקרן ביתי נייד המגיע עם מערכת ה-Android TV ונועד לספק חווית קולנוע ביתי ברזולוציית 4K UHD ב-1500 לומן. המקרן משלב גם את טכנולוגיית ה-HLG (ר”ת Hybrid Log Gamma) לשיפור תוכן שאינו HDR לקבל תמונה איכותית יותר במקרן וכולל בנוסף מערך אודיו היקפי מובנה בטכנולוגיית Dolby Digital Plus ו-Sound Dimension.
מקרן Cosmos Max 4K Home Projector (מקור אנקר)
  • שואב אבק Eufy RoboVac L70 Hybrid – שואב אבק רובוטי 2 ב-1 המאפשר שאיבה ושטיפה של הרצפה עם משך פעולה ארוך של שעתיים וחצי, הכולל מערכת ניווט iPath Laser Navigation לכיסוי וניקוי טוב יותר של הבית, כאשר הוא מגיע עם עוצמת שאיבה של 2200Pa.
שואב אבק רובוטי RoboVac L70 Hybrid (מקור אנקר)
  • מצלמת Eufy Indoor Cam 2K Pan and Tilt – מצלמת אבטחה ביתית חכמה המגיעה עם יכולת לזיהוי בין בני אדם וחיות מחמד לצורך התראת המשתמש ומעקב אוטומטי אחרי האוביקט הנע, המגיעה עם איכות צילום גבוהה במיוחד של 2K ובעלת אפשרות חיבור ל-Apple HomeKit, Google Assistant או ל-Amazon Alexa לשליטה נוחה.
שואב אבק רובוטי RoboVac L70 Hybrid (מקור אנקר)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים