סוני מספקת החזרים לרוכשי Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 (תמונה: CD Projekt RED) Cyberpunk 2077 (תמונה: CD Projekt RED)

אחד המשחקים המצופים ביותר השנה היה Cyberpunk 2077, שהושק מוקדם יותר החודש בהצלחה גדולה, כאשר על פי דיווחים הצליחה המפתחת CDPR (ר”ת CD Prokect RED) למכור מעל 8 מיליון יחידות במסגרת המכירה המוקדמת, בעלות של 60 דולר למשחק (ועד 80 דולר בישראל), ושלשלה לכיסה סכום עתק של כחצי מיליארד דולר עוד טרם המשחק הושק בפועל.

Cyberpunk 2077 זכה לביקורות אוהדות מצד הסוקרים באתרים השונים בעולם, אך מהר מאוד התברר כי המשחק שופע לא רק במילים חמות מצד המבקרים, אלא גם בלא מעט באגים ותקלות, בעיקר עבור השחקנים על גבי קונסולות הפלייסטיישן של סוני ואקסבוקס של מיקרוסופט מהדור הקודם (PS4 ו-Xbox One), אם כי אוכל להעיד על כך שגליצ’ים כמו דמויות שנעלמות ומופיעות מחדש וקריסות של המשחק חוויתי גם בגרסת ה-PS5 שרכשתי בעצמי במסגרת המכירה המוקדמת.

CDPR מיהרה לצאת בהודעה בטוויטר לפיה היא תציג בקרוב עדכון שיפתור את הבעיות במשחק עבור שחקני הקונסולות, וגם הציעה למי שמבקש לקבל החזר כספי על המשחק בפנייה ישירה אל החברה במייל helpmerefund@cdprojektred.com.

>> הצביעו בסקר סיכום 2020 של גאדג’טי

עבור רוכשי המשחק בקונסולות של סוני לא נשמעה אופציה להחזר כספי עבור מי שרכש את המהדורה הדיגיטלית של המשחק, אך כעת מספקת סוני התייחסות רשמית ראשונה לנושא, ובציוץ בחשבון הטוויטר שלה מציינת החברה כי תציע “החזר מלא עבור שחקנים שרכשו את Cyberpunk 2077 דרך חנות הפלייסטיישן ומעוניינים בהחזר“.

על מנת לקבל את ההחזר, במידה ורכשתם את המשחק בגרסתו הדיגיטלית דרך חנות הפלייסטיישן, יש לגשת לעמוד היעודי שהקימה סוני, להתחבר לחשבון הפלייסטיישן שדרכו רכשתם את המשחק וללחוץ על כפתור “לחצו כאן כדי להגיש בקשת החזר”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים