חברת BOE קיבלה אישור מאפל לאספקת מסכי OLED

Apple (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Apple (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

יצרנית המסכים הסינית BOE הופכת לספקית השלישית של מסכי ה-OLED בעבור אפל (Apple) ומצטרפת לסמסונג ו-LG המספקות לחברה מסכי OLED כבר היום, כך עולה מדיווח חדש המגיע מסין ומציין כי BOE קיבלה את האישור הרשמי של אפל לאספקת מסכים עבור מוצרי החברה ותחל בקרוב לייצר בעבורה מסכים.

בעוד דיווח קודם בתחילת 2019 ציין את האפשרות כי BOE תספק מסכי OLED עבור מכשירי האייפון של אפל, עדויות על בעיות ייצור ראשוניות בייצור המסכים של BOE גרמו לאפל לוותר על מסכי החברה עבור משפחת מכשירי האייפון 12, או יותר נכון על ההפקה שלהם עבור ההשקה הראשונה שהתקיימה רק לאחרונה. הדיווח החדש מראה כי חברת BOE קיבלה כעת את האישור הדרוש של אפל והיא מוכנה לייצור מסכי OLED עבור מכשירי האייפון 12.

עם קבלת האישור של אפל, מסכי BOE צפויים להגיע לסדרות הייצור הקרובות של מכשירי האייפון ולסלול את הדרך של BOE להגדלת נתח השוק שלה בתחום ה-OLED, תחום שנשלט כמעט באופן מוחלט על ידי סמסונג וחטיבת המסכים שלה Samsung Display, הצפויה לספק לאפל כ-130 מיליון מסכים ב-2021, לעומת 40 מיליון מסכים מ-LG וכ-10 מיליון בלבד הצפויים להגיע מטעם BOE.

אין ספק כי חתימת הסכם אספקה למסכי OLED בין BOE ואפל, הנחשבת לאחת הלקוחות הגדולים בתחום שעוד צפוי לגדול בשנים הקרובות, צפויה להגדיל את נתח השוק של BOE באופן ניכר בעתיד הקרוב. נותר לראות האם החברה פתרה את כלל הבעיות שלה בתחום והאם משתמשים יראו הבדלים בין מסכי החברה לאלו של המתחרות במכשירי האייפון שלהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים