נייד ה-ThinkPad X1 Fold בעל מסך ה-OLED הגמיש מגיע לישראל

נייד Lenovo ThinkPad X1 Fold (מקור לנובו)

לנובו ישראל משיקה את נייד ה-ThinkPad X1 Fold בעל המסך המתקפל בארץ. נייד ה-X1 Fold מגיע כתוספת לא שגרתית בסדרת ניידי ה-ThinkPad העסקיים של לנובו, כאשר הוא משתמש במסך OLED גמיש בגודל 13.3 אינץ’ ומופעל על ידי מעבד ה-Lakefield ההיברידי של אינטל.

בעוד שנייד ה-X1 Fold מגיע לארץ בתחילת 2021, הוא הוצג כאב-טיפוס ראשוני עוד במאי 2019, עם חשיפה רשמית במהלך כנס CES 2020 לאחר פיתוח שנמשך למעלה מ-4 שנים. החלק המרכזי ב-X1 Fold הוא מסך ה-OLED הגמיש בגודל 13.3 אינץ’ ברזולוציית 2048×1536, המתחלק לשני מסכי 9.7 אינץ’ במידה ומקפלים אותו, כאשר הוא אף תומך בעט המגע Active Pen של החברה.

הנייד עשוי מסגסוגת קלת משקל עם חיזוקי סיבי פחמן המאפשרים ל-X1 Fold להגיע למשקל של פחות מק”ג. הוא מגיע עם כיסוי עור המגן על הנייד ומעמד מובנה לשימוש ב-X1 Fold במצב עומד על שולחן העבודה. בעוד שניתן להשתמש בנייד עם מקלדת וירטואלית, לנובו יצרה מקלדת אלחוטית זעירה המתמגנטת למסך ומאפשרת להשתמש ב-X1 Fold כנייד סטנדרטי או בעזרת מקלדת אלחוטית כאשר הנייד פתוח במלואו ועומד עם הרגלית המובנית על השולחן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כריסטיאן טייסמן, מקבוצת המחשבים העסקיים וההתקנים החכמים בלנובו אמר:

יצירת המחשב האישי המתקפל הראשון בעולם העמידה בפנינו אתגר הנדסי ממשי. מורשת ה-ThinkPad האגדית שלנו סיפקה לנו את הבסיס לתכנון הפרוגרסיבי שאנו מציעים לאורך שנים וכדי להציע כעת יצירת מופת הנדסית כמו ה-X1 Fold, קטגוריה חדשה של מכשירים שנבראת פעם אחת בעשור.

מפרט טכני:

  • מעבד – מעבד Core i5-L16G7 היברידי של אינטל.
  • זיכרון – 8GB LPDDR4X.
  • אחסון – SSD, עד 1TB.
  • מסך – 13.3 אינץ’ גמיש, OLED ביחס 4:3 ורזולוציית 2048×1536.
  • מצלמה – 5 מגה פיקסל.
  • משקל – החל מ-990 גרם.

נייד ה-Lenovo ThinkPad X1 Fold החדש זמין למכירה בארץ במחיר של החל מ-14990 ש”ח.

ה-ThinkPad X1 Fold הוא נייד ייחודי בתחום המחשבים נכון להיום, בדומה לתחום הסלולר בו אנו יכולים למצוא מכשירים סלולריים עם מסכים מתקפלים, דוגמת ה-Galaxy Z Fold 2 או Motorola Razr, וניתן לצפות כי נראה ניידים במבנה דומה בעתיד גם מחברות אחרות.  נכון לזמן זה, ה-X1 Fold רחוק מלהיות הנייד הזול ביותר בשוק, כשהוא מוצע במחיר שמתחיל בכ~15 אלף ש”ח, זאת לעומת המחיר בחו”ל העומד על החל מה-2499 דולר, או כ~8007 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים