דדפול 3 ישמור על דירוגו למבוגרים בלבד ויצטרף ליקום הקולנועי של מארוול

מתוךל דדפול 2 (תמונה באדיבות פורום פילם) מתוך דדפול 2 (תמונה באדיבות פורום פילם)

כאשר דיסני רכשו את אולפני פוקס המאה ה-20 לפני כשנתיים, הדמות הראשונה שעלתה בראשם של המעריצים המודאגים הייתה דדפול. הדמות המאופיינת בהומור מבוגר ואלימות חסרת מעצורים לא בדיוק התאימה למה שאנו רגילים לראות מאולפני דיסני, ועלתה השאלה כיצד ייראה עתידו של דדפול כעת משהוא שייך לחברה של מיקי מאוס?

דדפול אמנם מגיע מאולפני מארוול, אך אופי סרטיו שונה מאוד מסרטי “הנוקמים” שזכו לדירוג PG-13, המיועד לילדים בני 13 ומעלה. דדפול זכה לדירוג R למבוגרים בלבד בשני סרטיו הראשונים ועקב שייכותו לפוקס המאה ה-20, עלילתו לא הייתה קשורה ליקום הקולנועי של מארוול (ה-MCU).

כעת, דיסני ומארוול הכריזו רשמית כי מעריצי דדפול יכולים לנשום לרווחה – הסרט השלישי בסדרה יישאר בדירוג R ויכלול את כל מה שלמדנו לאהוב מהגיבור השערורייתי. בנוסף, בניגוד לסרטים הקודמים, דדפול יצטרף כעת רשמית לפרנצ’ייז “הנוקמים” וסרטו יכלל ביקום הקולנועי של מארוול. הפעם האחרונה בה הצטרפה לסדרת הסרטים דמות מסטודיו אחר הייתה בסרט “קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים“, בו הופיע לראשונה ספיידרמן בגלגולו הנוכחי של טום הולנד.

לפני כחודשיים הוכרז כי את הסרט החדש יכתבו התסריטאיות וונדי וליזי מולינו, המוכרות בעיקר מעבודתן בסדרה המצוירת “ההמבורגרים של בוב” (Bob’s Burgers). השתיים גם ישיקו סדרה חדשה משלהן בפברואר הקרוב, קומדיית אנימציה בשם “The Great North”.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

נשיא אולפני מארוול קווין פייגי מסר כי בימים אלו הסטודיו עובד על התסריט ל”דדפול 3″ בשיתוף עם השחקן ראיין ריינולדס. על פי פייגי, הסרט לא יחל בצילומים השנה שכן ריינולדס הוא שחקן עסוק ולמארוול יש מספר פרויקטים אחרים הקודמים לדדפול 3. אם כך, נראה כי הסרט לא יצולם לפני 2022 וסביר שיושק רק במהלך השלב החמישי של היקום הקולנועי של מארוול. השלב הרביעי היה אמור להתחיל כבר בשנה שעברה עם השקת הסרט “האלמנה השחורה” (Black Widow) אך זה נדחה בעקבות סגירת בתי הקולנוע.

לשלב הרביעי מתוכננים כבר כ-11 סרטים, ביניהם סרטי המשך לספיידרמן, שומרי הגלקסיה, הפנתר השחור, דוקטור סטריינג’ ות’ור והן השקת סרטים לגיבורים חדשים כמו “שאנג צ’י ואגדת 10 הטבעות”, “הנצחיים” ו-“ארבעת המופלאים”. 

בעוד נאלץ לחכות זמן מה ל”דדפול 3″, ייתכן והשקתו כגיבור רשמי של היקום הקולנועי של מארוול תגיע קודם לכן. דדפול תמיד יכול לצוץ להופעת אורח באחד מהסרטים הקרובים יותר של מארוול, ובעיקר בסצינה המסורתית שלאחר הכתוביות. הניחוש הטוב ביותר הוא שזה ייקרה אחרי הסרט הבא של ספיידרמן, שכן שתי הדמויות קשורות מאוד בעולם הקומיקס. ניחוש נוסף הוא שדדפול יפציע דווקא בסיום הסרט הבא של ת’ור, שכן דמותו תתאים הרבה יותר לחזון הקומי של במאי “ת’ור: אהבה ורעם”, טאיקה וואיטיטי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים