דיווח: אפל מתכננת להשיק מחשב MacBook Air חדש ועוצמתי יותר עוד השנה

Macbook Air עם שבב Apple M1 (תמונה: Apple) Macbook Air עם שבב Apple M1 (תמונה: Apple)

חברת אפל (Apple) מתכננת להשיק דגם MacBook Air חדש ומתקדם יותר כבר במהלך 2021 או בתחילת 2022, כך לפי דיווח של אתר בלומברג. נייד ה-MacBook Air החדש צפוי להיות חזק יותר מהדור הנוכחי אך גם דק וקל משקל יותר ממנו, כאשר בדומה לדיווחים אודות ניידי ה-MacBook Pro הבאים, גם המקבוק אייר צפוי לחזור ולהשתמש בטעינת ה-MagSafe המגנטית.

הדיווח החדש של בלומברג על ה-MacBook Air מצטרף לדיווח קודם על מחשבי ה-MacBook Pro, iMac ו-Mac Pro, כאשר מהדיווח החדש עולה כי אפל תציג דגם מתקדם יותר של ה-MacBook Air הנוכחי שיגיע עם הדור הבא של שבבי ה-Apple Silicon, עם עיצוב משודרג שיהיה דק וקל יותר מהדור הנוכחי.

בעוד שנייד ה-MacBook Air 2020 לקח חלק בהשקת שבב ה-Apple M1 וצפוי להמשיך ולהימכר כדגם הבסיסי בסדרה, דגם ה-MacBook Air החדש יגיע כגרסה ה”חזקה יותר” עם ביצועים משופרים בזכות מעבדי הדור הבא של אפל. הדגם החדש צפוי להגיע עם 4 חיבורי USB 4 בנוסף לטעינת MagSafe מגנטית.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

Macbook Air עם שבב Apple M1 (תמונה: Apple)
Macbook Air עם שבב Apple M1 (תמונה: Apple)

נייד ה-MacBook Air החדש צפוי להגיע לשוק במהלך החציון השני של 2021 או במקרה ה”גרוע ביותר” בתחילת 2022.

עם אוסף הדיווחים האחרון על אפל, נראה כי היא מתכננת לא מעט שינויים ושיפורים בכל קווי המוצרים של החברה במהלך 2021~2022, כאשר לא מדובר רק על גרסאות משופרות של מחשבי וניידי החברה, אלא גם כניסה לשוק משקפי המציאות המדומה ב-2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים