אפל מוסיפה תמיכה במנהל הסיסמאות שלה לדפדפן הכרום עם תוסף ה-‌iCloud‌ Passwords

Apple (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Apple (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

אפל (Apple) השיקה את תוסף ה-‌iCloud‌ Passwords לדפדפן הכרום של גוגל, תוסף חדש ורשמי המאפשר לראשונה למשתמשי הכרום במק ובווינדוס לגשת ל-iCloud Keychain, מערכת ניהול הסיסמאות של החברה, בצורה דומה לנעשה עם דפדפן הספארי במכשירי האייפון ומחשבי ההמק.

בעוד מרבית משתמשי דפדפן הכרום של גוגל משתמשים במערכת ניהול הסיסמאות המובנית עם חשבון הגוגל שלהם, דבר המאפשר למשתמשים לסנכרן את המידע והסיסמאות עם דפדפן הכרום במכשיר הסלולרי שלהם לשימוש מהיר ונוח יותר ברשת. משתמשי האייפון היו יכולים לבצע את הפעולה הזו רק עם דפדפן הסאפרי המובנה במכשירי האייפון ולסנכרן אותם עם דפדפן הסאפרי במחשב המק שלהם. עכשיו, עם התוסף החדש משתמשי האייפון יוכלו לסנכרן את הסיסמאות שלהם גם עם דפדפן הכרום של גוגל במחשבי המק והווינדוס.

משתמשי המק יוכלו להשתמש בתוסף החדש בצורה פשוטה עם התקנה של התוסף בלבד, כאשר משתמשי ווינדוס יצטרכו להתקין בנוסף את תוכנת ה-iCloud for Windows המאפשרת לסנכן מידע בין מחשב הווינדוס למערכת ה-iCloud של אפל, המוסיפה בגרסה העדכנית את התמיכה בגישה ל-iCloud Keychain של החברה.

תוסף ‌iCloud‌ Passwords (מקור חנות כרום)

תוסף ה-iCloud Passwords לדפדפן הכרום זמין להורדה מהחנות הרשמית של הכרום, כאשר משתמשי ווינדוס צריכים להוריד בנוסף את תוכנת ה-iCloud for Windows למחשב.

התוסף החדש של אפל מקל מאוד במיוחד על משתמשי הווינדוס שלא היו יכולים לקבל גישה למערכת ניהול הסיסמאות iCloud Keychain של החברה, בעוד משתמשי המק היו יכולים לנצל את הסנכרון עם דפדפן הסאפרי בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים