Samsung Galaxy Note בפרסומת חדשה לרגל אירוע ההשקה

בספטמבר האחרון הציגה סמסונג מכשיר מסקרן שרבים כינו אותו כמכשיר לו חיכו זמן רב, כזה שיציע את השילוב האולטימטיבי בין מכשיר סלולרי ובין טאבלט. אנו מדברים כמובן על Samsung Galaxy Note שהדהים רבים מאיתנו. סמסונג אישרה לפני כשבועיים כי היא מתכוונת לקיים אירוע להשקת המכשיר בלונדון, בו היא גם תמסור עליו פרטים נוספים.

למי שאולי הספיק לשכוח, ה-Galaxy Note יגיע עם מפרט מרשים למדי הכולל מסך Super AMOLED HD בגודל 5.3 אינץ’ מבית החברה, ברזולוציה של 1280×800 וצפיפות פיקסלים של 285ppi – יותר מכל טאבלט אחר; מעבד 1.4GHz כפול ליבה, זיכרון פנימי 1GB RAM, מצלמה אחורית 8 מגה-פיקסל עם פלאש LED וצילום וידאו באיכות Full HD 1080p ומצלמה קדמית 2 מגה-פיקסל. למרבה הצער סמסונג ציינה בעבר כי הסמארטפון-טאבלט עתיד להגיע עם תג מחיר של יותר מ-1000 דולרים, מחיר שאנו בספק שהלקוחות יהיו מוכנים לשלם. כולנו תקווה כי באירוע שיתקיים היום סמסונג תקצץ כמה מאות דולרים מהמחיר ותציג אחד שפוי והגיוני יותר.

כעת אחרי הצגת גרסת ICS של אנדרואיד עולה גם השאלה האם ה-Note יקבל את השדרוג המיוחל. את התשובה לשאלה הזו נקבל ככל הנראה גם כן בעוד כמה שעות. אל תשכחו לבקר באתר לקבלת עדכונים מהאירוע. בינתיים תוכלו לצפות בפרסומת ששחררה סמסונג לרגל האירוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים