מיקרוסופט צפויה להיכנס לתחום הפרילנסרים עם פלטפורמת ה-Marketplaces

Linkedin

מיקרוסופט (Microsoft) צפויה להשיק את ה-Marketplaces, פלטפורמת עבודה חדשה לפרילנסרים שתגיע כחלק מרשת LinkedIn החברתית של החברה, כך לפי דיווח חדש של The Information. הפלטפורמה החדשה תתחרה בזאת של פייבר (Fiverr) הישראלית, ותאפשר למשתמשים לשכור את שירותיהם של פרילנאסרים בצורה נוחה ומהירה.

הרשת החברתית LinkedIn, שנרכשה ב-2016 על ידי מיקרוסופט תמורת 26.2 מיליארד דולר במזומן, שונה באופן ניכר מרשתות חברתיות אחרות דוגמת פייסבוק, כאשר היא פונה באופן בלעדי כמעט לשוק המקצועי ולא למשתמש הממוצע הרגיל. עם זאת, מגפת הקורונה שינתה את העולם באופן משמעותי ובמיוחד את שוק העבודה, כאשר יותר אנשים עובדים מהבית או לא עובדים כלל, דבר שהקפיץ את הביקוש לפתרונות אלטרנטיביים דוגמת Fiverr הישראלית, שהכפילה פי 10 את שווי המניות שלה מתחילת מגפת הקורונה ועד היום, דבר שלא נעלם מעינה של מיקרוסופט.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

פלטפורמות פרינלנסרים הן חלק מ”כלכלת החלטורות” (Gig Economy) החדשה, המאפשרת לאנשים להפוך לפרילנסרים, כאשר דוגמה טובה לכך הוא שוק המשלוחים, עם שירותים כמו וולט המאפשרים לכל אדם להפוך לשליח מזדמן. עם זאת, פלטפורמת ה-Marketplaces צפויה להיות שונה מהמתחרות שלה בשל השימוש בארנק דיגיטלי חדש המפותח במקביל על ידי מיקרוסופט כחלק מרשת LinkedIn, ארנק שיאפשר לשלם דרכו לפרילנסרים ולהציע שירותים מתקדמים יותר מאשר “תשלום רגיל” על העבודה.

פלטפורמת ה-Marketplaces החדשה של מיקרוסופט תושק סביב חודש ספטמבר הקרוב, בהתבסס על הדיווח הנוכחי.

פלטפורמת ה-Marketplaces של מיקרוסופט תהווה חלק מכלכלת החלטורות הקיימת בעולם, עם שירותים רבים ונוספים המאפשרים לכל בן אדם להרוויח “מהצד” כסף נוסף על ידי ביצוע עבודות או משימות שונות, כלכלה שהפכה משמעותית במיוחד במהלך התקופה הנוכחית, עבור לא מעט אנשים המשתמשים בה על מנת למצוא עבודה או לחילופין למצוא אנשי מקצוע לביצוע משימות שונות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים