הוכרז: TicWatch Pro S – רענון גרסה חדש ל-TicWatch Pro

שעון TicWatch Pro S (מקור mobvoi)

חברת MOBVOI, יצרנית מותג השעונים החכמים Ticwatch, הכריזה על ה-TicWatch Pro S, שעון חכם חדש המגיע כגרסה מעודכנת נוספת של שעון ה-TicWatch Pro מבוסס ה-Wear OS של החברה, המצוייד במסך 1.39 אינץ’ כפול המשלב מסך צבעוני ושחור-לבן באחד ומציע זמן סוללה של עד 30 יום.

שעון ה-Pro S החדש של MOBVOI הוא לא דגם נוסף או מתקדם יותר של ה-TicWatch Pro 3 מבוסס ה-Wear 4100, אלא רענון גרסה לשעון ה-TicWatch Pro 2020 אותו אף סקרנו באתר, שעון שהיה בעצמו רענון גרסה ל-TicWatch Pro המקורי. בדומה לדגמים הקודמים, שעון ה-TicWatch Pro S החדש יגיע עם מסך ה-1.39 אינץ’ הכפול הייחודי של החברה, המשלב מסך AMOLED צבעוני ברזולוציה של 400×400 עם מסך FSTN שחור-לבן לחיסכון בחשמל.

בלב ה-TicWatch Pro S החדש אפשר למצוא את שבב ה-Wear 2100 ה”מיושן” של קוואלקום מ-2016, כאשר הוא מגיע יחד עם 1GB זיכרון ונפח אחסון מוגדל של 8GB. בנוסף לאחסון המוגדל, השעון מגיע עם פיצ’רים נוספים בדמות ה-TicExercise 3.0 למעקב אחר 13 פעילויות ספורט שונות עם תמיכה במדידת Vo2 max (ספיקת חמצן מירבית) ו-TicSleep 2.0 למעקב אחר שינה. השעון מגיע עם תקן העמידות MIL-STD-810G של צבא ארה”ב, בנוסף לתקן העמידות במים ואבק IP68, כאשר סוללת ה-415mAh המובנית מספיקה לעד כ-2~5 ימים שימוש במצב רגיל או עד 30 יום במצב חיסכון.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

שעון TicWatch Pro S (מקור mobvoi)

שעון ה-TicWatch Pro S החדש זמין למכירה במחיר של 260 דולר. 

עם תג מחיר הנמוך ב-40 דולר בלבד מול ה-Pro 3 המתקדם, אין סיבה ממשית להעדיף את שעון ה-Pro S החדש על פני הדגם המתקדם יותר. הסיבה היחידה שניתן לחשוב עליה היא שימוש ב”עודפי מלאי” של ה-TicWatch המקורי לו החברה האריכה את החיים עם דגם ה-Pro 2020 ועכשיו ה-Pro S פעם נוספת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים