“אווטאר” מדיח את “הנוקמים: סוף המשחק” וחוזר להיות הסרט המרוויח ביותר

אווטאר, 2009 (תמונה: 20th Century Fox) אווטאר, 2009 (תמונה: 20th Century Fox)

שנתיים אחרי שזכה בתואר הסרט המרוויח ביותר בכל הזמנים, “הנוקמים: סוף המשחק” (Avengers: Endgame) מודח מהמקום הראשון על ידי הסרט אותו עקף מלכתחילה – “אווטאר” (Avatar) של ג’יימס קמרון.

חברת דיסני, אשר מחזיקה בבעלות על שני הסרטים, הכריזה על ההשתלטות של “אווטאר” על התואר לאחר שהסרט זכה להפצה מחודשת בסין. “אווטאר” חזר לבתי הקולנוע ביום שישי, וביומיים שחלפו הצליח לגרוף כ-12.3 מיליון דולר. הסכום הזה הספיק כדי לעבור את ההכנסות של “הנוקמים: סוף המשחק”, אשר גרף 2.797 מיליארד דולר. כעת, “אווטאר” עומד על הכנסות של 2.802 מיליארד דולר.

ההקרנה המחודשת בסין החלה בסוף השבוע בגרסאות תלת מימד ו-IMAX. עם סרטים מועטים המשוחררים לבתי הקולנוע בעולם, “אווטאר” הינו הסרט הבינלאומי הראשון שהגיע למקום הראשון בטבלת המכירות השבועית בסין. עד כה רק סרטים סיניים מקומיים זכו להוביל את הטבלה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ההישג מגיע בתזמון מעולה עבור קמרון, אשר עובד במרץ על ארבעה סרטי המשך ל”אווטאר” הצפויים לצאת בשנים הקרובות. קמרון למעשה עובד על ההמשכונים עוד מאז שיצא הסרט המקורי. נכון לעכשיו, “אווטאר 2″ צפוי לצאת בדצמבר 2022. אחריו, יגיעו סרטים נוספים ב-2024, 2026 ו-2028.

באולפני מארוול בירכו את קמרון ו”אווטאר” על הניצחון המחודש עם הודעה המוסרת כי הם “אוהבים אתכם 3000”, רפרנס לשורת המחץ של טוני סטארק. במאי “סוף המשחק”, ג’ו ואנתוני רוסו, הוסיפו כי הם “מעבירים בחזרה את הכפפה”, רפרנס נוסף לכפפת האינסוף שחובש ת’אנוס בסרטם.

ובכל זאת, הבדלי ההכנסות בין “אווטאר” ל”סוף המשחק” עומדים כרגע על 5 מיליון דולר בלבד, כך שלא נופתע אם בסופו של דבר הסרטים יתחלפו פעם נוספת בראש הטבלה. אם מארוול תחליט לשחרר לאקרנים את הסרט המסיים את קורות “הנוקמים” פעם נוספת, ההכנסות ודאי יעקפו את רף 5 המיליון. עם זאת, הסרט מוצע בחינם למנויי דיסני פלוס, כך שאין כרגע סיבה להוציאו מחדש לאקרנים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים