אוזניות ה-AirPods 3 צפויות להגיע במהלך הרבעון השלישי ולא בחודש הנוכחי

אוזניות איירפודס 3 (מקור 52audio)

דיווח חדש המגיע מהאנליסט מינג-צ’י קו (Ming-Chi Kuo), המסקר בקביעות את חברת אפל, מצביע על כך כי אוזניות ה-AirPods 3, הדור הבא של אוזניות האיירפודס הפופולריות של אפל (Apple), יגעו לשוק לפני הרבעון השלישי של 2021, זאת בניגוד לתחזיות הקודמות שדיברו על השקה במהלך החודש הנוכחי.

דיווחים ממדליפים רבים ברחבי הרשת מצביעים על כך כי אפל צפויה לקיים אירוע השקה ב-23.3, כאשר בין המוצרים שהיו צפויים להיחשף באירוע אפשר היה למצוא בדיווחים גם את אוזניות ה-AirPods 3. מידע זה מופרך עכשיו למעשה על ידי קו, המדווח כי האוזניות פשוט אינן מוכנות להשקה. בעוד עיצוב האוזניות הספיק לדלוף בעבר ולהציג מבנה שונה לעומת ה-AirPods 2 הקודמות, נראה כי המשתמשים יאלצו לחכות זמן נוסף עד להשקת הדור הבא של האוזניות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בינתיים אנו מקבלים תמונות מודלפות חדשות מאתר 52audio הסיני, המציג את האוזניות הבאות של אפל, כאשר כפי שניתן לראות בתמונות, הן דומות יותר לאוזניות ה-AirPods Pro מאשר לדגמי ה-AirPods הרגילות, עם “רגלית” (Stem) קצרה יותר ומארז מלבני אך קטן יותר מזה של דגם הפרו. בהנחה והמידע הקיים נכון, האוזניות החדשות יגיעו עם דרייבר בגודל 11 מ”מ הדומה לזה שניתן למצוא ב-AirPods Pro, כאשר הן ישתמשו בשבב ה-H2 הבא של אפל ויציעו סינון רעשים ANC וזמן סוללה של כ~5 שעות שימוש בטעינה בודדת.

אוזניות איירפודס 3 (מקור 52audio)

בעוד שעדיין לא בטוח מתי אכן אפל תשיק את דור אוזניות האיירפודס הבא שלה, אפשר לומר בקלות כבר היום כי יהיה מדובר על להיט חדש מבית החברה, כאשר ניתן לראות זאת בקלות באמצעות האחוז הגדול בנתח השוק בו שולטת החברה בשוק אוזניות ה-TWS האלחוטיות באמת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים