עתיד זוהר לקוראי ספרים אלקטרוניים

הייחוד של קוראי הספרים האלקטרוניים (E-Readers) הוא במסך שלהם. התצוגה שלו סטטית, הוא לא מרצד, הוא לא מסתנוור, וצריכת החשמל שלו נמוכה משמעותית מכל סוג מסך אחר. זה נראה יותר כמו דף נייר מאשר כמו צג מחשב. תכונה נוספת בו שדומה לדף היא שאין בו שום תאורה, כמו זו שמאפשרת להמשיך לשחק בסמארטפון גם באמצע הלילה. טכנולוגיה חדשה של חברת FlexLightning תאיר את המסך של הקוראים האלקטרוניים – בלי טובות מאף מנורה.

החברה פיתחה שכבת תאורה דקה שמיועדת להיות מונחת על גבי מסכים של קוראים אלקטרוניים. כמה דקה? 50 מיקרון, 0.05 מילימטר. בהפעלתה היא מפיקה על המסך תאורה רכה ואחידה. השכבה מכילה נורות לדים בודדות – עד 2 נורות לגודל 6 אינץ’. בזכותן, מבטיחים המפתחים, שצריכת החשמל תהיה קטנה במיוחד. כשהיא אינה פועלת, השכבה שקופה לחלוטין לקורא ולא גורמת להשתקפות או מגבילה את זווית הצפייה.

השכבה עצמה היא גמישה, בלי קצוות בוהקים, ומתאימה לשימוש גם במכשירים עם מסך מגע. כמו כן, היא מתאימה לשימוש גם במסכי מונוכרום (דיו בגווני אפור-שחור) וגם במסכים צבעוניים. אתר The eBook Reader מדווח שהחברה כבר ייצרה דגמים ראשוניים, אך טרם פירסמו מתי המוצר יצא לשוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים