נטפליקס תעבד את סדרת הקומיקס של קיאנו ריבס לסרט וסדרה בכיכובו

מתוך BZRKER Comics (תמונה: BOOM! Studios) מתוך BZRKER Comics (תמונה: BOOM! Studios)

נטפליקס משתפת פעולה עם קיאנו ריבס להשקת מותג אקשן חדש. החברה הזמינה סרט קולנוע וסדרת אנימה שייתבססו על הקומיקס “BRZRKR”, שכתב ריבס יחד עם הסופר מאט קינדט.

סדרת הקומיקס בעלת 12 הכרכים נהגתה על ידי קיאנו ריבס לפני מספר שנים, וזכתה לצאת לאוויר העולם בעזרת קמפיין מימון המונים שגייס מעל 2 מיליון דולר. הסדרה האלימה במיוחד עוקבת אחר לוחם בן אלמוות אשר פועל כבר 80 אלף שנה. דמות הלוחם, הנקראת B, מבוססת במראה על ריבס. B הוא חצי אל וחצי בן אנוש אשר גויס על ידי ממשלת ארה”ב כדי להילחם בקרבות הנחשבים אלימים ומסוכנים מדי בשביל כל אחד אחר. בתמורה ללחימה, B מבקש מהממשלה לעזור לו לגלות את סוד קיומו וחשוב מכך – כיצד סוף סוף לסיים את חייו.

נטפליקס תשחרר ראשית את סרט הקולנוע בכיכובו של ריבס אשר יחקור את מסעותיו האלימים של B. לאחר מכן, תושק סדרת אנימה התרחיב את הסיפור. ריבס יתרום את קולו גם לגרסה המצוירת.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הכרך הראשון של סדרת הקומיקס הושק רק לאחרונה על ידי חברת הקומיקס !BOOM וכבר זכה להצלחה מרובה. הכרך שוחרר ממש החודש, ב-3 במרץ, וכבר מכר מעל 615 אלף עותקים, מה שהפך אותו להשקת הקומיקס הגדולה ביותר מזה 30 שנה.

התפקיד החדש מצטרף לשורה של דמויות אקשן איקוניות אותם מגלם ריבס מזה שנים. לאחרונה השלים את צילומי הסרט “מטריקס 4” בו יחזור לגלם את ניאו, והוא צפוי להתחיל לצלם את הסרט הבא בסדרת “ג’ון וויק” באביב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים