“יחידת המתאבדים” מתגבשת בטריילר הראשון לסרט ההמשך

מרגו רובי מתוך “יחידת המתאבדים” (תמונה: Warner Bros)

אולפני האחים וורנר שיחררו את הטריילר הראשון לסרט המצופה “יחידת המתאבדים” (Suicide Squad) מבית DC, שהוא כמובן המשך לסרט מ-2016 באותו השם, אך נחשב יותר כסרט חדש בפני עצמו ועל כן לא לקח את השם “יחידת המתאבדים 2”. זהו ניסיון של די.סי לאתחל את הסדרה, שסרטה הקודם קיבל ביקורות די שליליות.

הפעם בוורנר גייסו את הבמאי ג’יימס גאן, הידוע מסרטי “שומרי הגלקסיה” של מארוול. גאן אף יחזור לביים את “שומרי הגלקסיה 3”, אך בינתיים מתמקד במיתוג מחדש של יחידת המתאבדים והפיכתה לחבורה כיפית, מטורפת ואלימה יותר משראינו בעבר.

עלילת הסרט עדיין נשמרת בסודיות, אך הטריילר החדש חושף משימה להצלת דמותה של הארלי קווין (מרגו רובי) – משימה המוכיחה עצמה כחסרת טעם, שכן קווין יכולה לדאוג לעצמה וכבר הספיקה להשתחרר עד שכולם הגיעו. מעבר לכך, הטריילר בעיקר מתמקד בצד הקומי של החבורה החדשה ובחשיפת הגיבורים המשונים שהיא כוללת – ביניהם, כריש דמוי אדם אותו מגלם בקולו סילבסטר סטאלון.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מספר מכוכבי “יחידת המתאבדים” הקודם חוזרים גם לסרט הנוכחי, ביניהם אמנדה וולר (ויולה דיוויס), ריק פלאג (ג’ואל קינמן) וקפטן בומרנג (ג’איי קורטני). אך הצוות מתגבש הפעם להיות מגוון בהרבה עם שחקנים כמו אידריס אלבה (“ת’ור ראגנארוק”), ניית’ן פיליון (“פיירפליי”), פיט דיווידסון (“המלך של סטטן איילנד”), פיטר קפלדי (“דוקטור הו”) והמתאבק ג’ון סינה – שדמותו בסרט, פיסמייקר, כבר קיבלה סדרה משלו שתעלה בעתיד.

על הקאסט המלא, כולל הדמויות אותן ייגלמו ניתן לקרוא כאן.

“יחידת המתאבדים” יעלה ב-6 באוגוסט כחלק מדרך ההפצה החדשה של חברת האחים וורנר, אשר כל סרטיהם יוצאים במקביל לבתי הקולנוע ולצפייה ביתית ב-HBO Max.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים