טלוויזיית ה-OLED הנגללת של LG מגיעה לישראל במחיר 330 אלף ש”ח

טלוויזיית LG Signature OLED R (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי)

קבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של מוצרי האלקטרוניקה הבידורית של LG בארץ, הודיעה כי תשיק את ה-LG Signature OLED R, הטלוויזיה הנגללת הראשונה בעולם, בישראל. טלוויזיית ה-OLED R החדשה מגיעה בגודל 65 אינץ’ ותהיה זמינה לרכישה במחיר של 332,990 ש”ח, כאשר היא תיוצר לפי הזמנה בלבד.

ה-Signature OLED R החדשה של LG היא אחת מהטלוויזיות המיוחדיות ביותר אותן ניתן להשיג כיום, כאשר מדובר למעשה בשימוש מסחרי ראשון בפאנל OLED נגלל הזמין לרכישה. בעוד שהטלוויזיה עצמה הוכרזה במקור עוד בשנת 2019 והספקנו לראות אותה במציאות במהלך תערוכת IFA 2019 בברלין, לקח זמן נוסף לחברה להביא את הטלוויזיה לרמת המוצר הדרושה לזמינות רחבה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הטלוויזיה בנויה מבסיס מלבני רחב ומעוצב בתוכו מאוחסן מסך ה-OLED הנגלל המגיע בגודל של 65 אינץ’. היא מציעה תדר רענון של 120Hz ורזולוציית 4K, מגיעה ברמה נמוכה של אור כחול מזיק, עם אישור TUV Rheinland ו-Underwriters Laboratories, כאשר ניתן להשתמש בה ב-3 מצבי צפיה שונים:

  • מצב תצוגה מלא (Full View) – מסך פתוח בגודל 65 אינץ’.
  • מצב תצוגת “פס” (Live View) – מסך הפתוח בשליש מהגודל המלא שלו לתצוגת שעה, מידע ועוד.
  • מצב “אפס” (Zero View) – המסך סגור ומקופל בבסיס, והטלוויזיה משמשת כ”נגן מוזיקה” חכם.

ה-OLER R של LG מגיעה עם מערכת ההפעלה Web OS, משתמשת במעבד ה-Alpha 9 מהדור השלישי ותומכת בטכנולוגיית ה-LG ThinQ AI, בנוסף לעוזרות הקוליות Alexa של אמזון ו-Google Assistant ותמיכה בטכנולוגיית ה-Airplay 2 ו-Homekit של אפל. בצד האודיו, הטלוויזיה החדשה מגיעה עם רמקולים בהספק כולל של 100W בתצורת 4.2 ערוצים, עם תמיכה ב-Dolby Atmos.

גיא בן יהודה, סמנכ”ל השיווק של LG בישראל, מסר:

LG מוכיחה שוב שהיא המובילה בעולם בחווית הצפייה ובחדשנות בעולם הבידור הביתי. זהו חוד החנית הטכנולוגית שלנו, שמאגד לתוכו עבודות פיתוח ותכנון של שנים במטרה לספק לקהל שלנו עוד חידושים ודרכים ייחודיות ליהנות מצפייה בטלוויזיה. השילוב של טכנולוגיית ה-OLED של LG, שמאפשרת ליהנות מהצבעים החדים ביותר ומצפייה איכותית במיוחד, והגמישות של המסך המאפשר את גלילתו, מספקים חוויה בידורית שאין שנייה לה. בנוסף לכך, בשל היותה נגללת, הטלוויזיה משתלבת היטב ולא פוגעת במרקם העיצובי של הסלון ומאפשר לשמור על רצף עיצובי לאורך כל הקיר. ה-LG Signature OLED R הוא המסך הנגלל הראשון בעולם, ומי שירכוש אותו צפוי להיות בין הראשונים בכל העולם ובמיוחד בישראל, שייהנה מטכנולוגיית העתיד של המסכים.

שלושת מצבי התצוגה של טלוויזיית ה-LG Signature OLED R (מקור LG)

טלוויזיית ה-LG Signature OLED R החדשה זמינה לרכישה בישראל במחיר מומלץ לצרכן של 332,990 ש”ח, כאשר לא מדובר על קניה ממלאי קיים, אלא בייצור על פי הזמנה ממפעלי LG בקוריאה בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים