דיווח: אפל עובדת על מוצרי בית חכם חדשים, בהם Apple TV עם מצלמה

Apple TV Apple TV (תמונה: Unsplash)

אפל מתכננת מספר מוצרים חדשים המיועדים עבור הבית החכם, בהם גרסה חדשה של סטרימר ה-Apple TV שתגיע יחד עם מצלמה לקיום שיחות וידאו על גבי הטלוויזיה ורמקול HomePod משולב עם מסך, עימו תנסה החברה להציב תחרות למכשיר ה-Echo Show של אמזון ומוצרים דומים, כך עולה מתוך דיווח חדש של בלומברג.

דיווחים אודות גרסה חדשה של ה-Apple TV עלו לא מעט לאחרונה, אך עד כה נגעו בעיקר לאפשרות כי אפל תשיק גרסה חדשה למכשיר שתוסיף כח עיבוד גרפי עבור משחקים ותציג שלט רחוק חדש. הדיווח הנוכחי לא מתייחס למוצר זה, אשר צפוי להיחשף עוד השנה, אלא למוצרים הנמצאים בשלבים מוקדמים של פיתוח.

על פי הדיווח הנוכחי, ה-Apple TV אותו שוקלים באפל ישלב מאפיינים של ה-HomePod, כלומר רמקול חכם הפועל יחד עם העוזרת הקולית סירי (Siri) ומאפשר גם האזנה למוסיקה וגם משלב מצלמה שתאפשר לקיים שיחות וידאו על גבי מסך הטלוויזיה אליו יחובר.

בנוסף לאזכור של ה-Apple TV, מזכירים בבלומברג גם מוצר נוסף המיועד לבית החכם, זה משלב מסך מגע יחד עם רמקול, שישמש לשדרג את היכולות של רמקולי ה-HomePod הקיימים של החברה ולהציג תחרות מול מוצרים כמו ה-Echo Show של אמזון או ה-Portal של פייסבוק.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

את ה-Apple TV הפופולרי לא עידכנה אפל מאז 2017 והייצור של רמקול ה-HomePod הופסק לאחרונה לטובתו של רמקול ה-HomePod Mini הקטן יותר. ייתכן כי המהלך של שילוב מוצרים חדשים שמסוגלים להציע פונקציונליות גבוהה יותר עבור המשתמשים הביתיים נועד על מנת לחזק את כוחה של החברה בתחום הבית החכם אל מול התחרות העזה מצד אמזון, גוגל, סונוס ואחרות, דרך הרחבת האפשרויות שמציעים היום המוצרים הקיימים שלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים