חובבי מלחמת הכוכבים היכונו: דיסני צפויה להציג בקרוב חרב אור אמיתית

מלחמת הכוכבים: עליתו של סקיווקר (תמונה: Disney) מלחמת הכוכבים (תמונה: Disney)

דיסני (Disney) צפויה להציג בקרוב חרב אור (Lightsabre) אמיתית, זאת לאחר שבכיר בחברה הראה את חרב האור, אחד מכלי הנשק האיקוניים ביותר ביקום מלחמת הכוכבים (Star Wars), בסיום מפגש עיתונאים מקוון שנערך החודש המצביע על כך שהחברה הביאה לכדי מוצר סופי פטנט אותו רשמה ב-2018.

בזמן שהעולם מתחלק בין חובבי “מלחמת הכוכבים” ו”מסע בין כוכבים”, כולם יכולים להסכים כי חרבות האור שהוצגו בסרטי מלחמת הכוכבים היו במרוצת השנים בין כלי הנשק האיקוניים ביותר בעולם הקולנועי, כאשר לא מעט אנשים ברחבי העולם יצרו גרסאות משלהם לחרבות עם הבדל משמעותי אחד – הן היו במצב “פתוח” באופן קבוע. עכשיו אנו למדים כי ג’וש ד’אמרו (Josh D’Amaro), היו”ר של פארקי דיסני, הציג למעשה חרב אור פיזית כזו במהלך אירוע עיתונאים מקוון.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מפתח VR בשם Ben Ridout לקח את הפטנט של דיסני ויצר אנימציה קצרה המסבירה כיצד הצליחה דיסני ליצור את חרב האור אותה הציג ד’אמרו. בצורה הבסיסית ביותר ניתן להתייחס לחרב בתור אביזר המכיל “שני סרטי מדידה” (מטר), כפי שהפטנט המקורי מתייחס אליהם, עם פס לדים נגלל הנמצא ביניהם. הצעד הבא הוא להשתמש ב”סרטי מדידה” שקופים יחסית לקבלת אפקט התאורה ולהרחיב אותם על מנת שיתחברו ויצרו “עיגול” אותו ניתן לגלול פנימה והחוצה מתוך ידית החרב באופן אוטומטי באמצעות מנוע חשמלי מובנה.

כך נראה הפיתוח של חרב האור המוצעת על ידי דיסני בפטנט מספר US10065127B1 של החברה מ-2018, שנקרא ה-Sword device with retractable, internally illuminated blade (“מכשיר חרב עם להב נשלף, מואר באופן פנימי”):

תרשים פטנט US10065127 של דיסני (מקור גוגל)

אפשר לנחש כי לא מעט מחובבי מלחמת הכוכבים מתרגשים כיום מהאפשרות הממשית שלהם לרכוש חרב אור “אמיתית” שתוכל להיסגר ולהיפתח באופן אטומטי, זאת בדומה לחובבי סדרת הרובוטריקים, שקיבלו רק לאחרונה את רובוט/צעצוע האופטימוס פריים שמסוגל לעבור בין מצב הרכב למצב הרובוטי שלו באופן אוטומטי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים