מיקרוסופט מוסיפה “מצב ילדים” יעודי לדפדפן ה-Microsoft Edge

מצב הילדים החדש של דפדפן האדג’ (מקור מיקרוסופט)

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה על הוספת “מצב ילדים” (Kids Mode) יעודי לדפדפן ה-Microsoft Edge העדכני של החברה. מצב הגלישה החדש מגיע עם ממשק צבעוני ונוח יותר לשימוש עבור ילדים, עם אפשרויות גלישה בטוחה ברשת וללא חשש לחשיפה לתכנים לא מתאימים.

מצב הילדים החדש בדפדפן האדג’ הופך להיות פתרון רשמי הזמין לכלל המשתמשים לאחר שהחברה בדקה אותו מאז חודש פברואר במעגלי הבדיקה הפנימיים. בדומה למידע הקודם, מצב הילדים יאפשר בחירה בין 2 קבוצות גיל: 5 עד 8 ו-9 עד 12. בשני המקרים הדפדפן יאפשר גישה ל-70 אתרים יעודיים לילדים אותם הוסיפה החברה מראש, כאשר הדפדפן יחסום גישה לאתרים אחרים, אך עם אפשרות להוספה של אתרים נוספים באופן ידני על ידי ההורים. בנוסף, בבחירת גיל 9-12 יתווסף לממשק פיד עדכוני חדשות יעודי לילדים מאתר MSN לילדים של מיקרוסופט.

ההפעלה של מצב הילדים בדפדפן “תנעל” למעשה את התצוגה במסך מלא על מנת שלא לאפשר לילדים להיכנס ליישומים או דפדפנים אחרים, מה שמבטיח להורים כי הם לא יגשו לתכנים לא הולמים. בנוסף, בזמן שימוש במצב הילדים הדפדפן עובר להשתמש במנוע ה-Bing SafeSearch של מיקרוסופט, המסנן תכנים שאינם מיועדים לילדים, בנוסף למעבר למצב אבטחה ברמה הגבוהה ביותר למניעת איסוף מידע על ידי האתרים בזמן שהילדים גולשים אליהם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בחירת קבוצת גיל במצב ילדים של דפדפן האדג’ (מקור מיקרוסופט)

בזמן שהממשק הרגיל של מצב הילדים מגיע מראש בתור גרסה צבעונית המתאימה להם יותר, מיקרוסופט שמה דגש גדול על יכולת ההתאמה של חווית השימוש לילדים בעזרת שיתוף פעולה עם דיסני המאפשר לה להציע ערכות נושא יעודיות מסרטי ילדים דוגמת “מוצאים את נמו”, “בת הים הקטנה”, “קוקו”, “לשבור את הקרח” ועוד.

בעוד שמצב הילדים החדש של דפדפן האדג’ זמין בשפה האנגלית בלבד עם אתרים יעודיים לילדים בשפה זו, סביר להניח כי ניתן יהיה להוסיף לרשימת האתרים המותרים אתרים ישראליים, מה שיאפשר פתרון גם למשתמשים המקומיים עד שמיקרוסופט תשיק את מצב הילדים גם בישראל בצורה מלאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים