עורך הוידאו החדש של Google Photos זמין למשתמשי אנדרואיד בנוסף למערכת זיהוי כתב חדשה

עורך הוידאו החדש ב-Google Photos (מקור גוגל)

גוגל (Google) מרחיבה את זמינות עורך הוידאו החדש של אפליקציית Google Photos הפופולרית, שהיה זמין עד כה למשתמשי ה-iOS והופך להיות זמין מעכשיו גם במכשירי האנדרואיד. בנוסף לכך, גוגל עדכנה את שירות החיפוש המובנה, ה-Google Lens, עם הוספת אפשרות לזיהוי תווים אופטי OCR (ר”ת Optical Character Recognition) המאפשר לסרוק ולחלץ טקסט מתמונות בשפות שונות, בהן עברית.

עורך הוידאו החדש של גוגל הושק למעשה כבר בחודש פברואר השנה, והיה זמין תחילה למשתמשי ה-iOS. עורך הוידאו החדש מביא עימו מעל 30 אפשרויות עריכה שונות לקבצי הוידאו שלהם, בהן חיתוך של סרטונים, ייצוב וידאו, הוספת פילטרים, שינוי בהירות וניגודיות ואפשרויות נוספות. חלק מיכולות העריכה זמינות רק עבור מנויי שירות ה-Google One של החברה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אפשרויות עריכת הוידאו ב-Google Photos (מקור גוגל)

שינוי מעניין הרבה יותר עבור חלק מהמשתמשים מגיע בדמות שדרוג ה-Google Lens, שירות החיפוש הויזואלי של גוגל המובנה כיום ב-Google Photos, המגיע מעכשיו עם מערכת OCR מובנת התומכת בעברית ומאפשרת לחלץ מתמונות טקסט. בעוד שלא מדובר בפתרון “שגר ושכח” שעובד ב-100% מהמקרים, בבדיקה האישית שלי ה-OCR המובנה הצליח לחלץ את הטקסט בצורה טובה במיוחד במרבית המקרים.

זיהוי כתב בעברית ב-Lens

אפליקציית ה-Google Photos ממשיכה להיות גם היום אחד מהמוצרים הפופולריים של גוגל, עם תכונות חדשות אותן מוסיפה אליו החברה, זאת על אף שינוי המדיניות הקרוב שיגביל את אפשרות האחסון החינמית החל מחודש יוני הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים