הכירו את Reddit Talk – הגרסה של רדיט לשגעון חדרי הצ’אט הקוליים

חברת רדיט (Reddit), המחזיקה ברשת החברתית הפופולרית בעלת אותו השם, הכריזה על Reddit Talk, המענה שלה לטירוף חדרי הצ’אטים הקוליים בעולם הרשתות החברתיות שהחל עם אפליקציית הקלאבהאוס. בעוד שהשירות החדש נמצא עדיין בתהליכי בדיקה על ידי החברה, הוא יאפשר לערוצי ה-Subreddit השונים ליצור חדרי צ’אט קוליים בתוך ה-Subreddit עצמו.

בזמן שאפליקציית הקלאבהאוס שהחלה את שגעון חדרי הצ’אטים הקוליים עדיין עובדת על פתרון למכשירי האנדרואיד, רדיט מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של פלטפורמות רשת המציגות או עובדות על פתרונות משלהם לחדרי צ’אטים קוליים בעבור המשתמשים שלהם, בהם פייסבוק עם שירות ה-Live Audio Rooms החדש, בנוסף לטלגרם, דיסקורד, טוויטר וחברות נוספות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

Reddit Talk, שעדיין נמצאת בשלבי בדיקה, תאפשר למנהלי “ערוצי רדיט” (subreddit) לפתוח חדר צ’אט קולי בתוך ה-subreddit עצמו, כאשר בשלב הראשון רק מנהלים יוכלו לדבר בחדרי הצ’אט הקוליים, עם צורך של המנהלים להירשם לאפשרות החדשה.

יתר המשתמשים יוכלו להצטרף ולהאזין לשיחות ב-Reddit Talk במידה ומנהל פתח אותו, כאשר בהמשך החברה תאפשר ממשק הדומה לזה של קלאבהאוס, שיאפשר למשתמשים “להרים יד” על מנת לבקש להצטרף לשיחה המתנהלת בחדר הצ’אט הקולי.

שירות ה-Reddit Talk (מקור רדיט)

מנהלי ה-Subreddit המעוניינים להצטרף לבדיקת ה-Reddit Talk יכולים לבצע זאת באמצעות העמוד היעודי של רדיט (טופס Google Docs).

בשלב זה חייבים לשאול את השאלה הפשוטה – האם קיימת רשת חברתית שעדיין לא השיקה או צפויה להשיק שירות חדרי צ’אטים קוליים דמוי קלאבהאוס? ויותר מכך, האם “טירוף” חדרי הצ’אטים הקוליים ימשך או ידעך עם העליה בכמות האפשרויות העומדות בפני המשתמשים, ללא האקסקלוסיביות של הקלאבהאוס, שעדיין זמינה רק למשתמשי iOS ובהזמנה בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים