מארוול חושפת סרטון הצצה לכל סרטי השלב הרביעי ב-MCU

אנג’לינה ג’ולי מתוך “הנצחיים” (תמונה: Marvel / Disney)

במארוול ממשיכים לפתח את השלב הרביעי של היקום הקולנועי שלהם (ה-MCU) וכעת משחררים סרטון בן 3 דקות שמסכם את השלב הקודם ומעניק הצצה לכל סרטי השלב הבא, שיצאו החל מהשנה ועד 2023.

הסרטון מתחיל בסצינות מתוך הסרטים שכבר ראינו, על גבי קריינות של מנהיג חברת מארוול, סטן לי – שנפטר ב-2018. משם, הסרטון חושף מספר הצצות קטנות לסרטים הראשונים של השלב הרביעי – “האלמנה השחורה” ו“שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות”, אשר טריילרים מלאים להם כבר יצאו.

ההצצה הראשונה באמת מגיעה עם סצינות מועטות מהסרט “הנצחיים” (The Eternals) מאת הבמאית קלואי ז’או שקטפה את פרס האוסקר בשבוע שעבר עם סרטה “ארץ נוודים” (Nomadland). ז’או הפכה בזאת לאשה השניה בתולדות הטקס שמרוויחה את פרס הבימוי.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הסצנות לא חושפות יותר מדי, ובעיקר מתמקדות בלהראות לנו את הקאסט המרשים שמרכיב את חבורת הנצחיים, ביניהם אנג’לינה ג’ולי (“מליפיסנט”), סלמה הייק (“שומר הראש ואשת המתנקש”), ריצ’רד מאדן (“משחקי הכס”), ג’מה צ’אן (“עשיר בהפתעה”) וקומייל ננג’יאני (“עמק הסיליקון”).

החדשות המרעישות באמת מגיעות לקראת סוף הסרטון, כאשר מארוול חושפים את רשימת הסרטים המלאה של השלב הרביעי, כולל שמות הסרטים שטרם הוכרזו. סרט ההמשך של “הפנתר השחור” ייקרא רשמית “ווקנדה לנצח” (Wakanda Forever), וייאלץ לעסוק במציאת מחליף לגיבור טצ’אלה, הלוא הוא השחקן צ’דוויק בוזמן, שנפטר בשנה שעברה.

ווקנדה לנצח (תמונה: Marvel / Disney)
ווקנדה לנצח (תמונה: Marvel / Disney)

סרט ההמשך של קפטן מארוול, שעד כה חשבנו שפשוט ייקרא “קפטן מארוול 2” לוקח תפנית חדה ומכריז כי בעצם ייקרא “The Marvels” – רמז לכך שיעסוק לא רק בקפטן מארוול עצמה, אלא גם בשתי דמויות נוספות – מוניקה רמבו, אותה ראינו לראשונה בגרסתה הבוגרת בסדרה “וונדהויז’ן” (WandaVision) וקמלה קאן הידועה בשם “גברת מארוול”, אותה נראה בסדרה משלה שתעלה ככל הנראה לפני הסרט.

לסיום, הסרטון מכריז כי השלב הבא ככל הנראה ייחתם עם סרט חדש ל“ארבעת המופלאים” (Fantastic Four), אשר הלוגו שלהם נראה במסך הסיום. הסרט יבויים על ידי ג’ון ווטס, במאי שלושת סרטי ספיידרמן, אך תאריך רשמי טרם נמסר לגביו.

זוהי רשימת כל סרטי השלב הרביעי (נכון לעכשיו) ותאריכי היציאה שלהם:

  • “האלמנה השחורה” (Black Widow) – ה-9 ביולי, 2021.
  • “שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות” (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) – ה-3 בספטמבר, 2021.
  • “הנצחיים” (The Eternals) – ה-5 בנובמבר, 2021.
  • “ספיידרמן: אין דרך הביתה” (Spider Man: No Way Home) – ה17 בדצמבר, 2021.
  • “דוקטור סטריינג’ 2” (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) – ה-25 במרץ, 2022.
  • “ת’ור: אהבה ורעם” (Thor: Love and Thunder) – ה-6 במאי, 2022.
  • “הפנתר השחור: ווקנדה לנצח” (Black Panther: Wakanda Forever) – ה-8 ביולי, 2022.
  • “The Marvels” – ה-11 בנובמבר, 2022.
  • “אנט מן והצרעה 2” (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) – ה-17 בפברואר, 2023.
  • “שומרי הגלקסיה 3” (Guardians of the Galaxy, Vol. 3) – ה-5 במאי, 2023.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים