מתוך הסדרה “Panic” (תמונה: Amazon Studios)

משחקי הרעב מגיעים לדור הטיקטוק בסדרת מתח חדשה של אמזון

אמזון חושפת הצצה ראשונה לסדרת המתח החדשה שלה “Panic”, אשר לוקחת את הקונספט של משחקי הרעב והופכת אותו למשחק מציאותי יותר ומסוכן יותר, המותאם לדור אתגרי הטיק טוק.

הסדרה מתרחשת בעיירה קטנה ובה נערך משחק שנתי ובו השכבה שמסיימת תיכון באותה שנה מתמודדת באתגרים של חיים ומוות – במטרה לזכות בסכום כסף שיעזור להם לצאת מהעיירה אל העולם הגדול ולהתחיל את חייהם. השנה, סכום הכסף בתחרות גדול במיוחד, והמשחק הופך למוגזם במיוחד. השחקנים יאלצו להתמודד עם הפחדים הגדולים ביותר שלהם ולהחליט כמה הם מוכנים להקריב בשביל הפרס.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הסדרה תעקוב אחר דמותה של הת’ר, אשר לא התכוונה להשתתף במשחק, בעיקר לנוכח העובדה כי שני צעירים נהרגו במהלכו בשנה שעברה. אך כאשר המצב בביתה הופך קריטי, היא מבינה כי הפרס הכספי הוא הדרך היחידה שלה לצאת מהבית. בין השאר, תאלץ הת’ר להתמודד במשחק מול חברתה הטובה ביותר נטלי, בחור מסתורי שהגיע זה עתה לעיירה, ובחור בשם ריי הידוע כפסיכופט של השכונה. כדי להפוך הכל למסובך יותר, המשחק נאלץ להתרחש בחשאיות יתר כאשר שריף העיירה מגלה עליו ומחפש להפסיקו.

את הסדרה יצרה הסופרת לורן אוליבר, אשר כתבה גם את הספר רב המכר עליו מבוססת. את התפקיד הראשי תגלם אוליביה וולש אשר תככב בטרילוגיית סרטי “רחוב הפחד” (Fear Street) שיעלו בנטפליקס בהמשך השנה. רוב הקאסט מורכב משחקנים צעירים ופחות מוכרים, ביניהם מייק פייסט (“סיפור הפרברים”), ריי ניקולסון (“צעירה ומבטיחה”), קמרון ג’ונס (הסדרה “הטיהור”) וטוד וויליאמס (“בית המשפט!”).

הסדרה תעלה לאמזון ב-28 במאי, 2021.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים