וואטסאפ תאפשר מעבר פשוט בין מכשירי אייפון ואנדרואיד

אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

וואטסאפ (WhatsApp) צפויה לאפשר למתשמשים להעביר את היסטוריית ההודעות שלהם לא רק בין מכשירים אלא גם למספר טלפון שונה לגמרי, כך מעיד דיווח חדש של אתר WABetaInfo, הידוע בחשיפותיו לתכונות חדשות באפליקציית ההודעות והשיחות. הפיצ’ר החדש צפוי לפתור את אחת הבעיות הגדולות ביותר של לא מעט משתמשי סלולר המעוניינים לעבור ממכשיר אנדרואיד לאפל ולהפך, ובנוסף, לאפשר להעביר את ההודעות גם למספר טלפון אחר.

האפשרות העתידית לשינוי מספר הטלפון בזמן העברת היסטוריית הודעות בין מכשירים מצטרפת לאפשרות להעביר את היסטוריית ההודעות בין מכשירי אייפון ואנדרואיד, שנחשפה בחודש אפריל ועדיין נמצאת בפיתוח. מדובר על אחת מהתכונות להם קיימת ציפיה גבוהה מצד המשתמשים, כאשר חוסר היכולת המובנית להעברה של היסטוריית ההודעות ביו פלטפורמות מגיעה כחסם של ממש בזמן ההחלטה לרכוש מכשיר סלולרי חדש.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לפי עמוד הממשק החדש המופיע בדיווח, משתמשים יוכלו לבצע את פעולת העברת היסטוריית ההודעות עם הפעלתה של אפליקציית וואטסאפ בפעם הראשונה, וללא אפשרות לחזור לממשק העברת ההיסטוריה בהמשך, כאשר היסטוריית ההודעות תעבור בצורה מלאה יחד עם קבצי המדיה. בנוסף, משתמשים יוכלו לבחור להעביר את היסטוריית ההודעות לא רק למכשיר חדש, אלא גם למספר שונה כחלק מתהליך ההעברה.

ממשק העברת היסטוריית הודעות בוואטסאפ עם אפשרות שינוי מספר (מקור wabetainfo)

מדובר על גרסת הממשק השניה להעברת היסטוריית ההודעות בין מכשירים בוואטסאפ אליה אנו נחשפים, אך עדיין לא ידוע מתי תפעיל וואטסאפ את אפשרות העברת השיחות בין מכשירי אנדרואיד ואייפון ולהפך.

היכולת להעביר את היסטוריית הודעות הוואטסאפ בין מכשירים היא אחת מהתכונות המבוקשות ביותר על ידי המשתמשים באפליקציה, והיא ככל הנראה שניה רק ליכולת להתחבר ממספר מכשירים במקביל לאותו חשבון וואטסאפ, תכונה הנמצאת גם היא בפיתוח ועדיין לא זמינה למשתמשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים