סוללה מלאה ב-8 דקות: שיאומי מדגימה טכנולוגיית טעינה ב-200W

טעינה מהירה ב-200 וואט תמונה: Xiaomi

מעת לעת משתפת אותנו שיאומי בפיתוחים החדשים שלה בתחום הסוללות והטעינה ובזמן שבשוק הופכת הטעינה ב-65 וואט לרווחת בטלפונים רבים, בשיאומי כבר מסתכלים כמה דורות קדימה ומדגימים כיצד עשויה להיראות הטעינה של טלפונים ומוצרים נוספים.

בסרטון הדגמה שפירסמה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה, השתמשה שיאומי במכשיר ה-Mi 11 Pro בגרסה מקוסטמת על מנת לתמוך בטעינה חוטית בהספק עצום של 200 וואט ובטעינה אלחוטית בהספק 120 וואט, זאת כשהמכשיר הרשמי תומך בטעינה חוטית ואלחוטית של 67 וואט “בלבד”.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לפי ההדגמה של שיאומי, הספקי הטעינה הגבוהים מאפשרים טעינה מלאה של סוללת 4,000mAh ב-8 דקות בלבד באמצעות כבל וב-15 דקות באמצעות טעינה אלחוטית, וכאן מדובר בעליה נאה בהשוואה לטעינה אלחוטית בהספק 80 וואט שהוצגה בסוף השנה הקודמת, אם כי מהירות הטעינה אז לא הייתה שונה בהרבה, כשנדרשו כ-19 דקות לטעינה מלאה של סוללה בקיבולת דומה עבור מטען ה-80 וואט האלחוטי.

בעוד שמירוץ החימוש לטעינה מהירה יותר ויותר נמצא בשיאו, פתרון להארכת חיי הסוללות באופן משמעותי במכשירים עדיין אינו זמין, כשיצרניות הטלפונים נשענות בינתיים על הגידול של מסכי הטלפונים כדי לשלב בהם סוללות בקיבולת גבוהה יותר ועל ניהול משאבים שהולך ומשתפר כדי להאריך את חיי הסוללה עוד קצת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים