מחפשים סוללה ניידת? בדקנו את סוללת Baseus 65W בנפח 30,000mAh – טעינה מהירה לשני כיוונים

סוללה ניידת Baseus 65W, תמונה: Baseus סוללה ניידת Baseus 65W, תמונה: Baseus

חברת Baseus היא יצרנית אביזרים נילווים הנחשבת כבעלת מוצרים איכותיים וזולים, וחובבי הטכנולוגיה הרוכשים מאתרים סיניים ודאי מכירים אותה היטב. מפעם לפעם אנו רוכשים את המוצרים של החברה ושל חברות נוספות לשימוש אישי, והפעם החלטנו גם לכתוב את דעתנו על אחת מהסוללות הניידות היותר גדולות של Baseus, בעלת קיבולת של 30,000mAh ותמיכה בטעינה מהירה של 60W, אשר גם מסוגלת להטעין מכשירים בהספק גבוה של 65W. הספק כזה, הנחשב לאחד מהגבוהים בסוללות ניידות, מסוגל להטעין סמארטפונים במהירות גבוהה, ואפילו מחשבים ניידים, באמצעות חיבור USB Type-C.

מבנה עבה ושלל חיבורים

סוללת Baseus 65W בקיבולת 30,000mAh מגיעה בשני צבעים: לבן ושחור. היא בעלת עיצוב יחסית סטנדרטי, עם פלסטיק מבריק המחוספס בחלקה העליון והתחתון ההופך אותה למעט נוחה יותר לאחיזה למרות גודלה המכובד. הסוללה מגיעה במשקל של 550 גרם ובמימדים של: גובה – 145 מ”מ, רוחב – 65 מ”מ, עובי – 38 מ”מ. אם אתם מתכננים להתנייד איתה, מומלץ שהיא תהיה מאוכסנת בתיק גב. אמנם אל תתנו למשקל ולגודל הסוללה להלחיץ אתכם, הם תואמים את הקיבולת הגבוהה והביצועים הנפלאים שלה.

האלמנט הבולט ביותר בסוללה הוא המסך הגדול הנמצא בחזית ומציג נתונים כמו אחוז הטעינה של הסוללה, המתח והזרם החשמלי. כל הנתונים ניתנים לבדיקה כאשר הסוללה נטענת או מטעינה. כך תוכלו גם לבדוק את הספק המטען שלכם, וזו תוספת נחמדה מאוד.

הדבר השני שבולט בה, והוא כנראה החשוב יותר, נמצא בפאה התחתונה של הסוללה, ואלו שלל החיבורים, הכוללים:

  • חיבור USB Type-C רב שימושי לטעינת הסוללה בהספק מירבי של 60W או טעינת מכשירים אחרים בהספק מקסימאלי של 65W.
  • חיבור MicroUSB לטעינת הסוללה בהספק מירבי של 18W.
  • חיבור Lightning לטעינת הסוללה עם כבל האייפון שלכם.
  • חיבור USB סטנדרטי לטעינת הסוללה בהספק מירבי של 30W.
  • 3 חיבורי USB סטנדרטיים נוספים לטעינת הסוללה בהספק מירבי של 15W.
סוללה ניידת Baseus 65W
סוללה ניידת Baseus 65W, תמונה: Baseus

ביצועים מרשימים

סוללת ה-Baseus 65W בקיבולת 30,000mAh מיוחדת בכך שניתן לטעון אותה בטעינה מהירה של 60W והיא גם מסוגלת להטעין מכשירים אחרים בהספק גבוה של עד 65W. אין הרבה סוללות ניידות בשוק המאפשרות זאת, במיוחד במחיר נוח כמו זו שאנו בודקים כאן. היתרון בסוללה ניידת בעלת הספק כה גבוה נמצא ביכולת שלה להטעין מגוון רחב מאוד של מכשירים במהירויות גבוהות.

תצליחו להטעין במהירות גבוהה את מרבית הסמארטפונים והטאבלטים. אנחנו בחנו אותה עם ה-Samsung Galaxy S21 והביצועים היו מצויינים, כפי שהטעינה המהירה של המכשיר מאפשרת. תוכלו אפילו להטעין איתה מחשבים ניידים התומכים בטעינה דרך USB Type-C. אנחנו בחרנו לאתגר אותה עם MacBook Pro מדגם 15 אינץ’ של אפל, והיא הצליחה להטעין אותו ללא בעיה, אם כי במהירות נמוכה מזו שמספק המטען הרשמי של אפל.

מבחינת טעינת הסוללה עצמה, הצלחנו להטעין אותה מ-0% ל-50% בכ-55 דקות, ול-100% היא נטענה בקרוב לשעתיים וחצי. אלו נתונים מצויינים גם כן עבור סוללות ניידות. את טעינת הסוללה בחנו עם מטען מהיר מדגם UGREEN 65W GaN, אשר מתאים בהספק מעט מעבר לתמיכה של הסוללה.

סוללת Baseus 65W בקיבולת 30,000mAh זמינה כעת עבור כ-189 ש”ח כולל משלוח דרך אתר AliExpress
(הסוללה מגיעה עם כבל USB Type-C ל-USB Type-C התומך בטעינה בהספק של עד 100W)

לרכישה דרך אתר AliExpress לחצו כאן


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים