הוכרז: באטלפילד 2042 – 128 שחקנים במקום אחד

חברת EA חשפה את המשחק החדש והמצופה בסדרת משחקי ה-FPS הוותיקה שלה, שיקרא Battlefield 2042. המשחק ישוחרר ל-Xbox Series X ולפלייסטיישן 5, קונסולות הדור החדש, אבל גם ל-Xbox One, פלייסטיישן 4 ולמחשב האישי.

לפי EA, המשחק יתרחש בעולם בו נוצר משבר הפליטים הגדול ביותר בהיסטוריה האנושית. ישנו מחסור במים ובאוכל, הכאוס משתולל וארצות הברית נכנסת למלחמה עם רוסיה, כאשר התפקיד של השחקנים הוא לא להילחם למען מדינה מסויימת, אלא למען עתיד האנושות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לפי טריילר המשחק (מופיע בראש הכתבה), חלק מהמפות הכלולות בו הן מפה באזור אנטארקטיקה, מפת לוחמה בסופות חול שנראית כמו סט מסרטי “מקס הזועם”, מפה באיזור של ספינות ענק נטושות, מפה בתוך מטרופולין של עיר ואפילו מפה בה במהלך המשחק משוגר טיל לחלל.

המשחק יכלול פיצ’רים חדשים כמו סופות טורנדו הרסניות שמסתובבות במפה, חליפות תעופה שיעזרו לשחקנים לדאות במידה ונתקלו בטורנדו, נשקים חדשניים שיכולים להשתדרג תוך כדי משחק.

Battlefield 2042 לא יכלול קמפיין לשחקן יחיד ויגיע עם שלושה מצבי משחק:

  • המצב הראשי –  בו יוכלו להשתתף עד 128 שחקנים בקונסולות הדור החדש ובמחשב האישי (בקונסולות הדור הישן המספר יצטמצם ל-64).
  • מצב מולטיפלייר חדש בשם Hazard Zone – ב-EA לא סיפרו עליו הרבה אבל הדגישו שלא מדובר בבאטל רויאל.
  • מצב מולטיפלייר נוסף שהחברה עדיין לא חשפה.

באטלפילד 2042 ישוחרר ב-22 באוקטובר לפלטפורמות השונות.

מחירים:

  • 70 דולר – לקונסולות הדור הבא: PS5 ו-Xbox Series X/S
  • 60 דולר – למחשב (PC) ולקונסולות Xbox One ו-PS4


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים