דיווח: תאריכי ההכרזה וההשקה של ה-Galaxy Z Fold 3 וה-Galaxy Z Flip 2 נחשפים

Samsung Galaxy Z Fold 3 (תמונה: Twitter/FrontTron) Samsung Galaxy Z Fold 3 (תמונה: Twitter/FrontTron)

בחודש מאי האחרון ראינו לראשונה את העיצוב המלא של זוג המכשירים המתקפלים מבית סמסונג, וכבר עכשיו אנחנו נחשפים גם אל תאריכי ההכרזה וההשקה של המכשירים באמצעות זוג דיווחים מזוג מדליפים שונים. את התאריכים המדוברים אנחנו מקבלים מידיהם של Jon Prosser ו-Max Weinbach, כשהאחד מספר לנו על תאריך ההשקה בעוד שהשני מספר על תאריך ההכרזה.

על פי דבריו של מקס, סמסונג תקיים אירוע הכרזה ב-3 באוגוסט, בו תציג לעולם את הדור הבא של דגמי ה-Galaxy Z Fold 2 וה-Galaxy Z Flip 5G, אם כי בשלב זה לא בהכרח ידוע האם הדור הבא של דגם הפליפ ייקרא Galaxy Z Flip 2 או Galaxy Z Flip 3. כך או כך, המכשיר צפוי לכלול מסך בגודל 6.7 אינץ’ בחלקו הפנימי, כשבחלקו החיצוני נוכל להשתמש במסך בגודל 1.81 אינץ’ לצפייה נוחה בהתראות ולביצוע פעולות מהירות ללא פתיחת המכשיר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

במעבר לדיווחו של פרוסר, כאן המדליף מספר לנו על המידע שתחילת המכירה של שני המכשירים המתקפלים יתפוס מקום ב-27 באוגוסט, יום שישי. במידה והמידע של זוג המדליפים יתברר כנכון, נראה כי סמסונג לא ממהרת בהכרח להוציא את המכשירים למכירה, בזמן שכמעט חודש שלם לאחר מכן המכשירים רק יחלו להימכר בעולם.

בהסתכלות על ההדלפות הקודמות אודות ה-Galaxy Z Fold 3 וה-Galaxy Z Flip 3, נגלה כי דגם הפולד הבא צפוי לכלול תמיכה בעט סטיילוס (S-Pen) שיגיע לצידו בדומה למכשיר ה-Galaxy S21 Ultra ולא יגיע עם חריץ להכנסתו. המכשיר צפוי לכלול גם את טכנולוגיית ה-UDC המאפשרת הטמעה של מצלמת הסלפי מתחת לפני התצוגה, אם כי מקורות טוענים כבר עכשיו שמדובר בדור הראשון של הטכנולוגיה אצל סמסונג ושיפורים לטכנולוגיה הזו יגיעו בשנה הבאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים