מסתמן: שירות דיסני פלוס יושק בישראל בספטמבר

לוגו דיסני+ (תמונה: Disney) לוגו דיסני+ (תמונה: Disney)

דיסני צפויה להשיק את שירות הסטרימינג דיסני פלוס בישראל החל מספטמבר וכבר החלה בהעברת תכנים לתרגום ודיבוב לקראת העלייה הצפויה, כך עולה מתוך דיווח של אתר כלכליסט.

השירות של דיסני הושק בארה”ב בנובמבר 2019 והחל לטפטף לאט לאט לטריטוריות גלובליות. השירות הופעל ברוב אירופה לאורך 2020 וכעת נמצא בכ-60 מדינות ברחבי העולם, ביניהן גם יפן, הונג קונג ודרום קוריאה. אחרי קצת יותר משנה וחצי באוויר, דיסני פלוס מחזיקה במספר של מעל ל-100 מיליון מנויים – בערך מחצית ממספר המנויים שמחזיקים המתחרים נטפליקס ואמזון.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ההשקה בישראל, באם אכן תתרחש בספטמבר, תגיע מעט לאחר שדיסני פלוס תשלים את כניסתה העצומה ליקום הקולנועי של מארוול – ספקית התוכן המאסיבית ביותר של הערוץ. בעוד השירות מחזיק בגישה לתכנים פופולריים כמו סרטי “מלחמת הכוכבים” וספרייה אינסופית של כל סרטי דיסני ופיקסאר, היקום של מארוול התפוצץ בשנה האחרונה בשירות עם שלוש סדרות מקור חדשות – “וונדהויז’ן” (WandaVision), “הפלקון וחייל החורף” (The Falcon and the Winter Soldier) ו“לוקי” (Loki) שעלתה בשבוע שעבר. אליהן מצטרפת ההשקה של הסרט “האלמנה השחורה” (Black Widow) במהלך יולי, אם כי בתשלום נוסף של 30 דולר.

טרם ידוע באיזו צורה ישיקו דיסני את השירות החדש בישראל, ואילו תכנים יכלול. בארה”ב, השירות מחולק ל”עולמות תוכן” הכוללים את דיסני, פיקסאר, מארוול, “מלחמת הכוכבים” ונשיונל ג’יאוגרפיק. בארה”ב דיסני מחזיקה בשירות סטרימינג נוסף, הולו (HULU), המשדר במנוי נפרד סדרות כמו “סיפורה של שפחה” (The Handmaid’s Tale”), “רמי” (Ramy) ו-“The Great”. עם זאת, בחלק מהגרסאות הבינלאומיות של דיסני פלוס, השירות משולב עם זה של רשת “סטאר” (Star) הכולל את תכניה של הולו (שלא זמינה בישראל) כפיצ’ר בתוך השירות.

בנוגע למחיר, דיסני ידועה כתחרותית מול פלטפורמות כמו נטפליקס ואמזון ומציעה את השירות בארה”ב במחיר של 8 דולר בלבד, או שילוב יחד עם הולו וערוצי הספורט של ESPN ב-14 דולר לחודש. השירות הושק תחילה במחיר של 7 דולר, אך המחיר עלה לאחרונה.

השבוע מנכ”ל דיסני פלוס, בוב צ’פק, נשאל האם דיסני צפויה להשיק גרסה זולה יותר של השירות עם אופציה לפרסומות, כפי שמציעים שירותי סטרימינג אחרים כמו הולו Peacock של NBC ו-HBO Max? צ’פק ענה שאין בכוונתם לשנות את השירות בזמן הקרוב והוא יישאר ללא פרסומות.

בינתיים, בדיסני ממשיכים להגדיל את ההיצע הרחב של תוכן מקורי של השירות. החברה צפויה להשיק סדרות חדשות בכל היקומים הקולנועיים השייכים להם. עולם “מלחמת הכוכבים” יורחב עם סדרות כמו “אובי וואן קנובי” עם יואן מקגרגור ו”אשוקה”, הספין אוף של “המנדלוריאן” עם רוזריו דוסון.

סדרות מארוול נוספות צפויות להגיע בקרוב, ביניהן “She-Hulk” ו-“Moon Knight” עם אוסקר אייזק (“מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר”). כמו כן, הסרטים האחרונים של פיקסאר גם עולים לשירות לאחרונה ללא תשלום נוסף, כולל הסרט הקרוב “לוקה” (Luca) שיעלה לשירות עוד השבוע.

נכון לרגע פרסום הכתבה, דיסני לא אישרה את דיווח הגעת השירות לארץ בספטמבר, ולא סיפקה תאריך רשמי להשקה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים