רשמי: סמסונג תקיים אירוע הכרזה ב-28 ביוני; צפויה להציג את ה-Galaxy Watch הבא

Samsung MWC 2021 (תמונה: סמסונג) Samsung MWC 2021 (תמונה: סמסונג)

דרך הודעה לעיתונות שפרסמה החברה לאחרונה, גילינו כי במסגרת תערוכת MWC שנדחתה, סמסונג תקיים אירוע הכרזה וירטואלי ב-28 ביוני בוא היא צפויה להציג מספר חידושים וביניהם גם את הדור הבא של סדרת ה-Galaxy Watch. סמסונג אינה עתידה להכריז על מכשירי Galaxy חדשים באירוע, כשהחומרה שתוצג אמורה להסתכם בשעון החדש.

עקב כך, האירוע יתמקד בעיקר בגזרת התוכנה, בה סמסונג רוצה להציג דרכים חדשות לשימוש באקוסיסטם אותו היא בנתה. בנוסף, אנחנו עתידים לקבל מבט מעמיק אל תוך אבטחת מכשיריה של החברה, שם היא אמורה להציג חידושים וכלים עדכניים לשמירה על המידע שלנו. בתמונת הנושא לאירוע סמסונג מציגה את קווי המתאר של מכשיריה, כשביניהם נוכל לראות את ה-Galaxy Watch, Galaxy S21 Ultra, Galaxy Z Fold 2, Galaxy Tab S7 וה-Galaxy Book Go.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

עם זאת, החברה לא משאירה מקום לספקולציות כשהיא מציינת במפורש בהודעה כי היא תציג שעון חדש, חידושי אבטחה, תוכנה ודרכי שימוש לאקוסיסטם בו היא מחזיקה. אודות השעון הבא מתוצרתה, ה-Galaxy Watch 4, אנחנו יודעים כי זה צפוי להגיע בזוג גרסאות התומכות ב-Wi-Fi וב-LTE, כשמערכת ההפעלה שבחזית תהיה Wear OS של גוגל עם ממשק OneUI במקום מערכת ה-Tizen OS של סמסונג.

לעומת הפרטים הרשמיים הללו, סמסונג לא ציינה עדיין באופן רשמי כי היא תציג את השעון הבא בוודאות באירוע הקרוב, אך היא כן ציינה כי היא תחשוף את “עתיד השעונים החכמים” במסגרת האירוע, כך שקשה לנו לחשוב על אפשרות אחרת. מנגד, הדלפה קודמת מהמדליף Max Weinbach גרסה כי סמסונג תציג את השעון החדש רק באירוע שייערך ב-3 באוגוסט, לצד מכשירי הגלקסי החדשים.

את האירוע המדובר תערוך החברה ביום שני, ה-28.6, בשעה 20:15 על פי שעון ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים