חנות הדגל של Bang & Olufsen בישראל חוגגת שנתיים עם סדרת מוצרי אודיו חדשים

רמקולים B&O Beolab-28 (צילום: רונן מנדזיצקי) רמקולים B&O Beolab-28 (צילום: רונן מנדזיצקי)

חברת ביקונקט טכנולוגיות, היבואנית הרשמית של Bang & Olufsen בישראל, חוגגת שנתיים לפתיחת חנות הדגל הראשונה של מותג האודיו הדני בארץ ומשיקה סדרת מוצרים חדשה הכוללת רמקולים, אוזניות וטלוויזיה.

מותג האודיו הדני, המוכר גם כ-B&O, חוגג שנתיים לשקת חנות הדגל הראשונה בקניון TLV, עם צפי לפתיחת חנויות נוספות בארץ בהמשך. כחלק מחגיגת השנתיים לחנות, השיקה ביקונקט סדרת מוצרים חדשה מבית B&O, הכוללת את טלוויזיית ה-Beovision Contour המעוצבת, המגיעה במגוון צבעים ואפשרויות גימור.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הטלוויזיה משתמשת במסך OLED 4K של LG בגודל של 48 ו-55 אינץ’ עם מסגרת אלומיניום המגיעה עם מעמד רצפתי מאלומיניום בעיצוב תואם, מעמד שולחני ומתקן יעודי לקיר. הטלוויזיה מגיעה עם מערך אודיו מרשים במיוחד של 11 רמקולים’ הכולל 4 וופרי 4 אינץ’, 4 רמקולי מידריינג’ 1.5 אינץ’ ושלישיית טוויטרים של 3/4 אינץ’, המגיעים כל אחד עם מגבר 50W נפרד.

טלוויזיה B&O Beovision Contour (צילום: רונן מנדזיצקי)
טלוויזיה B&O Beovision Contour (צילום: רונן מנדזיצקי)

הרמקולים החדשים של B&O בישראל

בתחום האודיו הביתי החברה הציגה את מערכת הסטריאו Beolab 28, המגיעה כצמד רמקולים דקים ולא שגרתיים במגוון אפשרויות גימור, המספקים עוצמת אודיו של 1250W. כל רמקול מכיל טוויטר בגודל 1 אינץ’ ושלישיית רמקולי טווח מלא בגודל 3 אינץ’ עם מגבר 100W כל אחד, בנוסף לוופר 6.5 אינץ’ עם מגבר 225W המופנה מטה ליצירת פרופיל בס חזק.

בנוסף אליו אפשר למצוא את ה-Beosound Level, רמקול אלחוטי נייד וחכם המגיע עם Google Assistant, ומיועד לשימוש ביתי עם חיבור לרשת ה-WiFi. הרמקול מגיע בעיצוב יחודי עם שמע חזק בעוצמה כוללת של 105W, ומציע עד 16 שעות שימוש ועמידות במים ואבק בתקן IP54.

צמד רמקולים חדש נוסף בסדרה החדשה של B&O הוא ה-Beosound Emerge החכם, אשר בדומה ל-Level מגיע גם הוא עם ה-Google Assistant, אך בעיצוב מינימליסטי ודק הרבה יותר בעובי של 6.7 ס”מ בלבד, המשלב שלושה רמקולים בעוצמה של 120W.

בעבור משתמשים המחפשים רמקול נייד, אפשר למצוא את רמקול ה-Beosound Explore, המגיע עם צמד רמקולי 1.8 אינץ’ בעוצמה של 60W ומשתמש בגוף אלומיניום עמיד במיוחד לשימוש בשטח, עם עמידות למים ואבק בתקן IP67 וזמן סוללה של עד 27 שעות.

האוזניות החדשות של B&O בישראל

בתחום האוזניות אפשר למצוא את אוזניות הגיימינג Beoplay Portal ואוזניות הפרימיום Beoplay HX של B&O, צמד אוזניות אלחוטיות של החברה הנותנות מענה לגיימרים ולחובבי אודיו המשתמשים בדרייברי ה-40 מ”מ האלקטרו-דימניים של החברה.

בעוד הדגם ה-Portal נועד לשימוש במיוחד עם קונסולת ה-Xbox של מיקרוסופט עם תמיכה בטכנולוגיית ה-Xbox Wireless, הרי שבדומה ל-HX גם הוא מגיע עם סינון רעשים Adaptive ANC המשתמש ב-4 מיקרופונים לסינון הרעשים. אוזניות ה-Portal מציעות עד 24 שעות שימוש עם סינון רעשים פעיל או עד 12 שעות עם קונסולת ה-Xbox, בעוד דגם ה-HX מציע עד 35 שעות שימוש עם סינון רעשים.

רונן ברקוביץ’, מנכ”ל ביקונקט, אמר:

מאז השקת החנות מכירות המותג זינקו פי 4. אנו בוחנים אפשרות לפתוח חנויות נוספות במיקומים מרכזיים בירושלים וחיפה והרחבת החנות הקיימת בתל אביב בקניון TLV. עד היום הרכישה היקרה ביותר לעיטוף שלם של בית מגורים לחווית סאונד מקיפה, עמדה על מיליוני שקלים. עם השקת ליין המוצרים החדש נרחיב את מעגל הלקוחות הכולל בין היתר לקוחות פרטיים חובבי סאונד, עיצוב, ואיכות, וקהל מקצועי הכולל אדריכלים ומעצבי פנים ונציע מוצרים נוספים ומפתיעים ברמות מחיר שונות.

מחירי סדרת פתרונות האודיו החדשה של B&O הזמינה למכירה בארץ:

  • טלוויזיית ה-Beovision Contour בגודל 48 ו-55 אינץ’ במחיר של 28000 ו-32000 ש”ח בהתאמה.
  • מערכת רמקולי ה-Beolab 28 במחיר של 50000 ש”ח לזוג רמקולים.
  • מערכת השמע Beosound Level במחיר של החל מ-4990 ש”ח.
  • רמקול נייד Beosound Explore במחיר של 790 ש”ח.
  • רמקול אלחוטי Beosound Emerge יהיה זמין מה-21.10 במחיר של 2390 ש”ח.
  • אוזניות ה-Beoplay Portal במחיר של 1990 ש”ח.
  • אוזניות ה-Beoplay HX במחיר של 1990 ש”ח.

*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים