צפו באירוע ההכרזה של סמסונג מ-MWC 2021

Samsung MWC 2021 (תמונה: סמסונג)

חברת סמסונג עורכת היום (ב’, 28.6) אירוע הכרזה וירטואלי במסגרת אירועי תערוכת המובייל השנתית MWC 2021, זה יועבר בשידור “חי” החל מהשעה 20:15 לפי שעון ישראל. באירוע צפויה סמסונג להציג מספר חידושים, וביניהם גם את הדור הבא של סדרת ה-Galaxy Watch, אך אנו לא צפויים לשמוע על מכשירי Galaxy חדשים באירוע.

האירוע צפוי להתמקד בעיקר בגזרת התוכנה, ובדרכים החדשות בהן ניתן יהיה להשתמש באקוסיסטם של סמסונג, כאשר צד האבטחה של מכשיריה ככל הנראה יתפוס חלק משמעותי באירוע גם כן

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

רמזים להכרזה על השעון הבא של סמסונג כבר הופיעו בטיזרים אותם פירסמה, זאת לצד תמונות הרומזות לחידושי אבטחה, תוכנה ודרכי שימוש לאקוסיסטם בו היא מחזיקה. הדלפות קודמות אודות ה-Galaxy Watch 4 העידו על זוג גרסאות התומכות ב-Wi-Fi וב-LTE, ועל מערכת ההפעלה Wear OS של גוגל עם ממשק OneUI, שיחליפו את מערכת ה-Tizen OS שליוותה את שעוניה מזה מספר שנים.

באירוע ההכרזה של סמסונג מ-MWC 2021 תוכלו לצפות בוידאו המצורף מעלה ביום ב’, ה-28.6, החל מהשעה 8 ורבע בערב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים