מיקרוסופט משחירה את מסך המוות הכחול בווינדוס 11

Windows 11 Windows 11

תגידו שלום ולהתראות ל”מסך המוות הכחול”, השם הלא רשמי אך המוכר לתצוגת השגיאות הקריטיות במערכת ההפעלה ווינדוס המוצגת למשתמשים במידה והמערכת קורסת מסיבה כלשהי, מסך המוכר גם כ-BSOD (ר”ת Blue Screen of Death), שישתנה במערכת הווינדוס 11 החדשה עם מעבר מצבע כחול לשחור.

נראה כי שינוי עיצוב הויזואלי אותו הכניסה מיקרוסופט לווינדוס 11 לא מסתכם רק בממשק המשתמש, אלא גם במסך השגיאות המוכר של החברה, “מסך המוות הכחול”, בווינדוס, שמופיע במידה וקיימת שגיאה קריטית במערכת ההפעלה שלא מאפשרת למשתמש לגבות את המידע ומחייבת הפעלה מחדש של המערכת כולה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בעוד שעיצוב המסך עבר שינויים בין גרסאות הווינדוס השונות, העיצוב האחרון עליו מתבסס מסך המוות החדש של ווינדוס 11 דומה לזה שקיים בווינדוס 8 ו-10 ומגיע בדמות סמיילי עצוב בחלק העליון של המסך עם תיאור על מהות השגיאה בחלק התחתון של המסך, ובמרבית המקרים – קוד QR המאפשר ביצוע חיפוש מהיר על השגיאה ברשת.

למרות שמדובר בשינוי ויזואלי קל בלבד מכחול לשחור, זהו עדיין שינוי “גדול” כשמדובר באחד מהמסכים היותר איקוניים שמשתמשים לא רצו לראות על מסך המחשב שלהם, כאשר באופן משעשע למדי, קיצור השם של מסך המוות הכחול באנגלית, BSOD, לא ישתנה עם המעבר לצבע השחור מאחר ושני הצבעים מתחילים באות B באנגלית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים