הוכרז: Huawei Nova 8i – מעבד קוואלקום וטעינה סופר מהירה ב-200 דולר

Nova 8i (תמונה: Huawei)

וואווי משיקה מכשיר נוסף בסדרת הנובה עבור השוק במלזיה, אך בניגוד לדגמים קודמים, ה-Huawei Nova 8i החדש מגיע עם מערכת שבבים מבית קוואלקום במקום שבבי ה-Kirin שמפתחת החברה בעצמה או שבביה של חברת מדיה-טק הטיוואנית.

עד כה לא ראינו מכשירים רבים של החברה המשלבים את מערכות השבבים של קוואלקום, זאת בשל המגבלות מצד הממשל האמריקני אשר עדיין נמצאות בתוקף ואינן מאפשרות לחברה לעבוד באופן סדיר עם חברות אמריקניות. עם זאת, בסוף השנה הקודמת קיבלה וואווי אישור לשווק מוצרים עם שבביה של קוואלקום המציעים מודם מהדור הרביעי (4G), וזה מה שנמצא ב-Nova 8i החדש.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ה-Huawei Nova 8i מגיע עם מסך LCD בגודל 6.67 אינץ’, ברזולוציית +Full HD ופריסה של 1080×2376 פיקסלים, כשבפינה השמאלית העליונה של התצוגה נמצא חור גדול יותר מהרגיל, בו משולבת מצלמת 16 מגה-פיקסל. בוואווי לא מסבירים מדוע חור המצלמה הוא כפול כאשר קיימת רק מצלמת סלפי בודדת, אך מתהדרים ביכולות צילום תמונות פורטרט, מה שעשוי להעיד על שילוב של חיישן עומק נוסף שאינו מוזכר במפרט הטכני של המכשיר.

Nova 8i (תמונה: Huawei)
Nova 8i (תמונה: Huawei)

במעבר לגב ה-Nova 8i ניתן למצוא מערך צילום מרובע, את זה מוביל חיישן 64 מגה-פיקסל המצלם תמונות דרך מפתח צמצם f/1.9. לצד המצלמה הראשית נמצא מצלמת 8 מגה-פיקסל שתופסת תמונות בזווית רחבה בת 120 מעלות דרך מפתח צמצם f/2.4 וזוג מצלמות 2 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/2.4, המשמשות לתפיסת עומק ועבור צילומי מאקרו.

מתחת למכסה מניעה מערכת השבבים Snapdragon 662 את הביצועים. מדובר במערכת שבבים שנחשפה באופן רשמי בתחילת 2020, כשהיא מיוצרת בתהליך 11nm ומשלבת מעבד עם 8 ליבות Kryo 260 במהירות שעון מירבית של 2 גיגה-הרץ, ואת המאיץ הגרפי Adreno 610.

לצד המעבד נמצא זיכרון עבודה (RAM) בנפח 8 גיגה-בייט, רכיב אחסון בנפח 128 גיגה-בייט ללא אפשרות הרחבה (קיים SIM כפול במכשיר), וסוללה בקיבולת 4,300mAh, הנטענת בהספק מירבי של 66 וואט בטכנולוגיית ה-SuperCharge של וואווי. בחברה מציינים כי טעינה מלאה תתבצע תוך 38 דקות בלבד בשימוש במטען המהיר וכ-50% מהסוללה יסופק תוך כ-17 דקות בלבד.

בנוסף, משלבת החברה במכשיר גם שקע אוזניות בגודל 3.5 מ”מ בחלקו העליון, קורא טביעות אצבע ביומטרי המשולב בכפתור הבית על גבי מסגרת המכשיר, תמיכה בבלוטות’ 5.0. את הגרסה המלאה של אנדרואיד לא תמצאו במכשיר זה, אשר מגיע עם ממשק ה-EMUI 11 שנחשף בסוף השנה הקודמת, אך עם חנות ה-App Gallery של החברה בלבד, וללא חנות ה-Google Play.

מחירו של ה-Huawei Nova 8i עומד על 1299 יואן (כ-201) דולר במלזיה, והוא זמין בצבעים שחור, כחול ואפור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים