וואן פלוס חושפת פרטים על המסך של ה-OnePlus Nord 2

OnePlus Nord 2 (תמונה: OnePlus / Twitter) OnePlus Nord 2 (תמונה: OnePlus / Twitter)

מכשיר שוק הביניים OnePlus Nord 2 ייחשף ב-22.7, כך אישרה בשבוע שעבר החברה. כעת, חושפת וואן פלוס פרטים ראשונים אודות המסך שיגיע עם המכשיר בציוץ מחשבון הטוויטר של סניף החברה בהודו, דרכו אנו לומדים כי הדגם הבא בסדרה ישתמש במסך Fluid AMOLED בגודל 6.43 אינץ’, עם קצב רענון גבוה של 90 הרץ ותמיכה בתקן +HDR10.

הפרטים אותם מאשרת וואן פלוס באופן רשמי אינם מפתיעים במיוחד עבור מי שעקב אחר ההדלפות האחרונות הנוגעות למכשיר, אלו חשפו את הפרטים שמזכירה כעת החברה, פרט לתוספת החדשה של תמיכה בתקן +HDR10.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בתמונות של המכשיר שפורסמו בהדלפה קודמת ראינו כי ה-OnePlus Nord 2 יגיע עם מערך צילום משולש בגבו, כאשר על פי ההשערות נמצא בו מצלמת 50 מגה-פיקסל ראשית, יחד עם מצלמת 8 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה ומצלמת 2 מגה-פיקסל אשר ככל הנראה תשמש לצילומי מאקרו או למדידת עומק. מפרט מערך הצילום מזכיר מאוד את זה של הדגם הראשון בסדרה, פרט למצלמת ה-50 מגה-פיקסל, אשר מחדשת על פני מצלמת ה-48 מגה-פיקסל מהדור הקודם.

מידות המכשיר גם הן נחשפו בעבר, אלו עמדו על אורך של 160 מ”מ, עם רוחב של 73.8 מ”מ ועובי של 8.1 מ”מ, ואם אלו יתבררו כנכונות, נדמה שבוואן פלוס לא מציגים עדכונים משמעותיים על פני הדור הראשון בסדרה. ה-OnePlus Nord, שהוצג במקור ביולי 2020, הגיע גם הוא עם מסך Fluid AMOLED בגודל 6.44 אינץ’ ועם תמיכה בקצב רענון גבוה של 90 הרץ, דומה מאוד לנתונים אותם אישרה היום (ב’, 12.7) החברה בכל הנוגע לדור ההמשך.

הנתונים המשולבים שמגיעים מההדלפות ומהפרטים הרשמיים שמאשרת החברה לא מעידים על חידושים במקומות רבים בין הדורות, פרט למערכת השבבים ולסוללה, אשר צפויה לגדול מקיבולת של 4100mAh בדור הראשון ל-4500mAh בדור השני. במידה ואכן לא נמצא כאן שינויים כמעט כלל, עולה השאלה – למה להשיק מכשיר חדש כמעט ללא שינוי אל מול הדור הקודם, בעיקר כאשר רק לאחרונה הושק ה-Nord CE 5G, אשר מציע מפרט דומה גם כן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים