גוגל מציגה תוכנת סינכרון מידע חדשה ל-Google Drive במחשב

גוגל (Google) משיקה את ה-Drive for desktop, תוכנת סינכרון הקבצים החדשה שלה המיועדת בעבור ה”דרייב” (Drive), אחסון הענן של החברה. התוכנה החדשה מיועדת לשימוש עם מחשבי ווינדוס ו-MacOS ומחליפה את שני הפתרונות הקיימים של החברה, הבייתי והעסקי, בכלי אחד.

לאחר שהחלה לתת גישה ל-Google Workspace, ממשק העבודה החדש של החברה שנועד במקור ללקוחות העסקיים שלה והפך להיות זמין לכלל המשתמשים, גוגל מאחדת גם את פתרון סנכרון הקבצים הבייתי והעסקי שלה לכלי אחד חדש, ה-Drive for desktop.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

תוכנת ה-Drive for desktop החדשה מגיעה כמיתוג מחדש ושדרוג לתוכנת ה-Drive File Stream העסקית שלה, יחד עם פיצ’רים שהיו קיימים ב-Backup and Sync הבייתית, בכלי אחד ונוח. עם התקנת התוכנה החדשה משתמשים יראו פשוט כונן וירטואלי חדש המקשר אותם ישירות לאחסון הענן שלהם ולקבצים הנמצאים בו.

ממשק Drive for desktop (מקור גוגל)

בין הפיצ’רים החדשים שיהיו זמינים למשתמשים הביתיים בגרסה החדשה אפשר יהיה למצוא:

  • אפשרויות סנכרון משודרגות בהן סנכרון תמונות וסרטונים מהמחשב ל-Google Drive ו/או Google Photos.
  • סנכרון קבצים מהתקנים אחסון חיצוניים כמו קשיחים או זכרונות ניידים.
  • סנכרון קבצים של עד 4 חשבונות גוגל נפרדים.
  • בחירה באילו קבצים יהיו זמינים במצב לא מקוון עם עותק מקומי במחשב.
  • אפשרות לסנכרון קבצים ספציפיים בלבד לענן.

את תוכנת ה-Drive for desktop החדשה ניתן להוריד מגוגל לווינדוס או מק (הורדות ישירות מגוגל) , כאשר החל מה-1 באוקטובר תוכנת ה-Backup and Sync לא תאפשר יותר גישה לאחסון הדרייב של המשתמש בגוגל.

התוכנה החדשה של גוגל מביאה אל המשתמש הבייתי את כלל היתרונות הקיימים בגרסה העסקית של החברה, יחד עם הפיצ’רים להם הם היו רגילים עד כה.

השוואת מפרטים