דרופבוקס מציגה פיצ’רים חדשים לאחסון הענן של החברה

שלט בחדר האוכל המרכזי של דרופבוקס (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) שלט בחדר האוכל המרכזי של דרופבוקס (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת אחסון הענן דרופבוקס (Dropbox) השיקה מספר פיצ’רים חדשים בשירות שמציע כיום הרבה יותר מאחסון מידע בלבד. בין הפיצ’רים אפשר למצוא כלי המרת קבצים מובנה, סרגל ניווט חדש, גיבוי משופר לתמונות מהסלולר ועוד.

בעוד שרובנו מכירים את דרופבוקס בעיקר כחברת אחסון קבצים בענן, היא מציעה כיום מגוון כלים נוספים שנועדו לעזור למשתמשים, סט כלים שמקבל שדרוג עם פיצ’רים חדשים, בהם ממשק רשת מעודכן עם סרגל ניווט צדדי המזכיר את סייר הקבצים במחשב לניווט נוח יותר בין הקבצים שנמצאים בענן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

החברה אף הוסיפה אפשרות המרת קבצים מובנה המאפשרת להמיר קבצים קיימים מסוגים שונים, כמו קבצי מצגת או מסמכי וורד, לקבצי PDF או לקבצי תמונה מסוג JPG או PNG על ידי לחיצה ימנית על הקבצים הנתמכים ובחירה ב-“שמור כ…” (Save as), עם הפורמט בו מעדיפים לשמור את הקובץ.

ממשק דרופבוקס המעודכן (מקור דרופבוקס)

מנהל הסיסמאות Dropbox Passwords שהוכרז לפני כשנה מקבל שדרוג משמעותי עם תוסף חדש לדפדפני האינטרנט, המאפשר למלא באופן אוטומטי סיסמאות באתרים, בנוסף לאפשרות חדשה לשיתוף עם משתמשים אחרים ושמירה של פרטי אשראי בתוך מנהל הסיסמאות לשימוש נוח ומאובטח יותר.

תוסף ה-Dropbox Passwords לדפדפן (מקור דרופבוקס)

שיפור נוסף המגיע לשירות הענן הוא שדרוג ושיפור אפשרות הגיבוי של התמונות והסרטונים מהמכשיר הסלולרי לאחסון הענן. החברה שיפרה את ביצועי הגיבוי של האפליקציה בסלולר עם אפשרות לגיבוי אלבומי תמונות וסרטונים ספציפיים, אפשרות שזמינה ב-iOS ותגיע בהמשך לאנדרואיד, ובנוסף, אפשרות למחיקה בטוחה של תמונות מהמכשיר הסלולר לאחר שהן גובו, כדי שנוכל לפנות מקום משטח האחסון בסלולר.

גיבוי תמונות משודרג (מקור דרופבוקס)

פתרונות אחסון בענן דוגמת זה של דרופבוקס נחשבים לפופולריים מאוד. הם מציעים פתרון נוח ופשוט לגיבוי קבצים, כאשר מרבית החברות מציעות כיום פיצ’רים נוספים על מנת למשוך משתמשים אליהן מלבד אחסון קבצים בלבד, דוגמת הפיצ’רים החדשים והמשופרים אותם הציגה דרופבוקס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים