הטריילר החדש של “חולית” מציג קרב על המשאב היקר ביקום

זנדיאה מתוך “חולית” (תמונה: Warner Bors)

כמעט שנה חלפה מאז נחשפנו לטריילר הראשון לעיבוד הקולנועי החדש של “חולית” (Dune) וכעת אולפני האחים וורנר משחררים טריילר ארוך ומקיף במיוחד לקראת יציאת הסרט באוקטובר.

בסרט המד״ב האפי, טימות’י שאלאמה (“נשים קטנות”) מגלם את הנער הצעיר פול אטריאידס – בנם של הדוכס לטו (אוסקר אייזק, “מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר”) וליידי ג’סיקה (רבקה פרגסון, “דוקטור סליפ”). פול מקבל את האחריות להשגיח על כוכב הלכת המדברי אראקיס המכונה “חולית”. חשיבות כוכב הלכת היא במשאב היוקרתי “המרקוח” – סם מאריך חיים אשר מרחיב את יכולות משתמשיו לרמה על טבעית. כאשר פול ואביו נוסעים לכוכב הלכת כדי לחצוב את המשאב, הם נתקלים בכוחות נגדיים המקשים עליהם – כולל תולעי ענק החיים מתחת לאדמה ומכונים “תולעי החול”.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הטריילר החדש נפתח בנופים המדהימים של כוכב הלכת, שמהר מאוד מתברר כמסוכן ואכזר, כך מסבירה דמותה של צ׳אני (זנדאיה, “אופוריה”) – זאת בעקבות הזרים אשר פלשו לכוכב וזרעו הרס במטרה להשיג את המרקוח. מהר מאוד מתברר כי צ׳אני מזהירה את פול דרך חזיונות בחלומותיו. כאשר הוא פוגש אותה על אראקיס היא מעמתת אותו עם פחדיו, עליהם יהיה חייב להתגבר כדי להגן על הפלאנטה. הטריילר החדש חושף גם את האויבים המרכזיים מולם יתמודד פול – הברון הארקונן (סטלן סקארסגארד, “צ’רנוביל”) ואחיינו גלוסו (דייב בטיסטה, “צבא המתים”).
ֿ
הסרט מגיע מאת הבמאי דניס וילנב (“המפגש”, “בלייד ראנר 2049”) והוא אדפטציה נאמנה למקור – ספרו המפורסם של פרנק הרברט מ-1965 באותו השם. אל הקאסט המרשים מצטרפים גם ג’ייסון מומואה (“אקווהמן”), ג’וש ברולין (“הנוקמים: סוף המשחק”), חאוויר ברדם (״ארץ קשוחה״) ושרלוט רמפלינג (“דרור אדום”).

“חולית” יעלה לצפייה ישירה בארה”ב בפלטפורמת HBO Max ב-22 באוקטובר. בישראל יופץ הסרט בבתי הקולנוע, אך בשלב זה לא נמסר מועד להפצתו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים